دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر کارگاه آموزش هنرهای محیطی برگزار می کند


کارگاه آموزش هنرهای محیطی و شگردهایی برای اجرای تئاتر ، با حضور خانم دکتر رخشاد نورده به از روز چهارشنبه نهم دیماه به مدت دو روز تماشاخانه آفتاب بندر عباس برگزار می شود.
کارگاه آموزش هنرهای محیطی تئاتر فجر
به گزارش تئاترفستیوال به نقل از روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره ببن المللی تئاتر فجر دبیرخانه جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندر عباس و در ادامه کارگاههای آموزشی جشنواره ، کارگاه  دو روزه آموزش هنرهای محیطی و شگردهایی برای اجرای تئاتر را برای هنرمندان استان هرمزگان برگزار می کند.
بر پایه این گزارش خانم دکتر رخشاد نورده هنرمند هنرهای تجسمی و بصری در این کارگاه دو روزه که از نهم دیماه در محل تماشاخانه آفتاب برگزار می شود موارد علمی و عملی مرتبط با هنرهای محیطی و چگونگی بهره گیری از آنها برای اجرای تئاتر به شیوه های بدیع و نوین را برای علاقه مندان تشریح می کند. مخاطبان این کارگاه، هنرمندان تئاتر، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ساکن استان هرمزگان هستند.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این کارگاه دو روزه به محل تماشاخانه آفتاب بندرعباس واقع در میدان صادقیه مراجعه کنند.
رخشاد نورده هنرمند هنرهای تجسمی و بصری عضو هیات داوری مرکز ملی هنرهای سینماتو گرافی فرانسه،عضو ھیات داوری در بخش هنر و معماری دانشگاه کلمبیا،مدرس هنرهای تجسمی در نهادهای رسمی فرهنگی فرانسه، پایه گذار انجمن بین المللی (DID) در فرانسه، مدرس هنرهای تجسمی در کادر پروژه های آموزشی میان نهادهای دانشگاهی فرانسوی و آمریکایی است که تاکنون مقالات و نمایشگاههای متعددی را در فستیوال ها، همایش ها و دانشگاههای معتبر جهان منتشر ساخته و برگزار کرده است.
کارگاه دو روزه  آموزش هنرهای محیطی و شگردهایی برای اجرای تئاتر ، روز پنجشنبه با ارائه گواهی شرکت در دوره به حاضران به کار خود خاتمه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *