دو انتصاب در سی‌ونهمین جشنواره‌ تئاتر فجر

مدیر دبیرخانه و مدیر هنری جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند


محسن بابایی‌ربیعی به عنوان مدیر دبیرخانه و دستیار دبیر و مهدی دوایی به عنوان مدیر هنری سی‌ونهمین جشنواره‌ تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، حسین مسافرآستانه طی دو حکم جداگانه محسن بابایی‌ربیعی را به عنوان مدیر دبیرخانه و دستیار دبیر و مهدی دوایی را به عنوان مدیر هنری سی‌ونهمین جشنواره‌ تئاتر فجر معرفی کرد.
متن حکم دبیر سی‌ونهمین جشنواره‌ تئاتر فجر خطاب به محسن بابایی‌ربیعی چنین است:
«نظر به تجربیات ارزشمند و شایستگی جنابعالی در برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری؛ شما را به عنوان مدیر دبیرخانه  و دستیار دبیر سی‌ونهمین جشنواره‌ تئاتر فجر منصوب می‌نمایم. امیدوارم با آگاهی، خلاقیت  و توفیقات الهی در انجام امور محوله موفق باشید.»

محسن بابایی‌ربیعی دارای مدرک کارشناسی‌ارشد نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. داوری در جشنواره‌های منطقه‌ای و سراسری، معاونت آموزش و پژوهش انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیری کمیته علمی دومین و چهارمین همایش پژوهشی تئاتر مقاومت، سردبیری دو ماهنامه «نقش صحنه» و سایت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مشاور هنری موسسه «رسانه‌های تصویری»، مدیر هنری دو دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «یاس»، مدیر برنامه‌ریزی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و … بخشی از فعالیت‌های اوست.

متن حکم حسین مسافرآستانه خطاب به مهدی دوایی چنین است:
«نظر به تجربیات ارزشمند و شایستگی جنابعالی؛ شما را به عنوان مدیر هنری سی‌ونهمین جشنواره‌ تئاتر فجر منصوب می‌نمایم. امیدوارم با آگاهی، خلاقیت و توفیقات الهی در انجام امور محوله موفق باشید.»

مهدی دوایی مدیر هنری، فیلمساز و طراح گرافیک، دارای مدرک کارشناسی طراحی گرافیک از دانشکده‌‌ هنر و معماری و کارشناسی‌‌ارشد تهیه‌‌کنندگی و کارگردانی از دانشکده‌ صداوسیما است. دوایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و در این دو دهه به عنوان مدیر هنری، مشاور، طراح و فیلمساز با سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلفی تجربه‌ همکاری و تاکنون طراحی پوستر بیش از یک‌صد نمایش را بر عهده داشته است. عضویت در هیئت‌داوری رویدادها و جشنواره‌‌های گوناگون داخلی و خارجی بخش دیگری از کارنامه کاری اوست.

سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر در سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *