دخترک تنبل به همراه شنگول و منگول به صحنه تئاتر خواهند آمد


نمایش های شاد، موزیکال و آموزنده دخترک تنبل و پری مهربون به همراه نمایش شنگول ، منگول و بزک زنگوله پا به کارگردانی سینا نورائی از نیمه دوم تیرماه در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه خواهند رفت .
به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش دخترک تنبل و پری مهربون به قلم مژگان و مرجان یزدانی و نمایش شنگول ، منگول و بزک زنگوله پا نوشته سینا نورائی می باشد که به شیوه تلفیقی عروسکی و بازیگر  به اجرا در خواهند آمد .
عواملی که نورائی را در اجرای هر دو نمایش همراهی می کنند به اختصار عبارتند از : مژگان یزدانی (تهیه کننده مشترک با سینا نورائی برای نمایش دخترک تنبل و پری مهربون) ، مرجان یزدانی (طراح لباس نمایش دخترک تنبل و پری مهربون)  طراح گریم هر دو نمایش : هادی فکری و رضا صالحی، طراح دکور برای هر دو نمایش : سینا نورائی ، عکاسان: محمد بیگی و علی یوسفی نژاد، سایر عوامل در خبر های تکمیلی به اطلاع تماشاگران و علاقمندان تئاتر خواهد رسید.
شایان ذکر است که  نمایش های شنگول، منگول و بزک زنگوله پا و دخترک تنبل و پری مهربون از نیمه دوم تیرماه در تماشاخانه ایران تماشا ،میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده های شان خواهند بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *