در پردیس تئاتر شهرزاد «آسمان برای تو می‌بارد»


نمایش «آسمان برای تو می‌بارد» از ۱۱ آبان ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «آسمان برای تو می‌بارد» به نویسندگی سیدعلی موسویان و کارگردانی سعید دولتی از ۱۱ تا ۲۸ آبان‌ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

این نمایش که برگرفته از یک داستان واقعی است حول محور نبود تفاهم میان پدران مذهبی و فرزندانشان می‌چرخد.

در خلاصه داستان «آسمان برای تو می‌بارد» آمده است: عباس جوانی عاشق موسیقی‌ است و برخلاف میل پدرش حاج داوود که فردی متدین و بازاری است در مهمانی‌ها و جشن‌ها نوازندگی و خوانندگی می‌کند و به همین دلیل پدرش به او توجه ای ندارد و از او حمایت نمی‌کند و بیشتر توجه‌اش به امیرحسین دامادش است. دوستان عباس به او پیشنهاد سفر تایلند می‌دهد و او برای تهیه هزینه سفر به‌ دروغ به پدرش می‌گوید که قصد سفر به کربلا دارد اما این دروغ افشا می‌شود و…

«آسمان برای تو می‌بارد» را مهدی نامداری تهیه‌کرده و میرمنصور کاظمی، عباس بهمنش، وهاب امین الرعایا، امیر پورخلیل، ماهرخ امینی و محمدحسین قاسمی در آن به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش از ۱۱ تا ۲۸ آبان از ساعت ۱۷:۴۵ در پردیس تئاتر شهرزاد در خیابان حافظ، نوفل‌لوشاتو ، پلاک ۷۴ روی صحنه می‌رود.

«آسمان برای تو می‌بارد» کاری از گروه تئاتر «همای سعادت» است و از دیگر عوامل آن می‌توان به محمدحسین شهریاری و فرشید حاجیان دستیاران کارگردان، سمانه حکیمی طراح صحنه و لباس، علیرضا دزفولی موسیقی، امینه شیاسی مدیر صحنه، وهاب امین الرعایا طراح نور، مطهره کشاورز مشاور رسانه‎ای، عماد سالکی طراح پوستر و بروشور، علیرضا حاصلی مراد و طناز چنگیزپور عکاس و عسل عبیری منشی صحنه اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *