دعوت جشنواره تئاتر فجر از موسسات و شرکت‌ها برای همکاری در بلیت فروشی


طی اطلاعیه‌ای روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر از موسسات  و شرکت‌های متقاضی همکاری در بلیط فروشی این رویداد دعوت به معرفی شرایط و تسهیلات خود کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره ی بین‌المللی تئاتر فجر، شرکت‌ها و موسسات علاقه‌مند به همکاری در سامانه بلیط فروشی اینترنتی سی و هشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر می‌توانند ضمن معرفی قابلیت‌های فنی و اجرایی خود در زمینه‌ی تامین زیرساخت و امکانات مربوطه، از جمله سامانه‌ی فروش، نرم افزار موبایلی، تجهیزات و نیروی انسانی در پشتیبانی فنی و اجرایی و همچنین توانایی در جذب حامیان مالی برای جشنواره، پیشنهاد رسمی خود را به طور مکتوب به روابط عمومی و تبلیغات و تشریفات جشنواره ارائه کنند.

روابط عمومی جشنواره تا پایان وقت اداری ۲۷ آذرماه جاری پذیرای این پیشنهادها بوده و پس از بررسی جزییات، سامانه‌ی بلیط فروشی جشنواره را معرفی خواهد کرد.

شایان ذکر است کیفیت و سوابق فعالیت سامانه‌های فروش بلیط در جشنواره‌های بین‌المللی، ملی، منطقه‌ای و همچنین ارائه خدمات فروش بلیط به گروه‌های نمایشی کشور در طول سال از اولویت‌های این همکاری خواهد بود.

سی و هشتمین جشنواره ی بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنوار  www.fitf.theater.ir است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *