توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

دوره‌های مجازی آموزش تئاتر ویژه نوجوانان برگزار می‌شود


انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سه کارگاه مجازی نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری نمایش را برگزار می‌کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میان کارگاه‌های مختلف خود برای فصل تابستان، کارگاه‌های ویژه‌ از جمله نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری نمایش را برای علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی در نظر گرفته است.

این کارگاه‌ها به صورت برخط (ارتباط همزمان مدرس و هنرجو در کارگاه مجازی) برگزار می‌شود و در آن، طرح درس‌های مصوب انجمن هنرهای نمایشی کانون ارائه خواهد شد.

کارگاه «بازیگری نمایش» با تدریس سامی صالحی‌ثابت از ۱۶ تیر آغاز و روزهای دوشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۸، «کارگردانی نمایش» با تدریس آزاده انصاری از ۱۷ تیر آغاز و روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۷ تا ۱۸ و «نمایشنامه‌نویسی» با تدریس حسین فدایی‌حسین از ۱۶ تیر آغاز و روزهای دوشنبه‌ ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

هنرجویانی که در این کارگاه‌ها ثبت‌نام و شرکت کنند در صورت به دست آوردن امتیاز لازم، به عضویت انجمن هنرهای نمایشی کانون در می‌آیند.

علاقه‌مندان تا ۱۵ تیر ۱۳۹۹ فرصت دارند برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *