دو نمایش وِِِیژه ی هنرمندان به روی صحنه می رود


نمایش «دختر بوته گوجه فرنگی» به کارگردانی مریم اکبری و «نقل موسیقایی رستم و اشکبوس» به‌ کارگردانی ساغر خواجه‌امیری ویژه هنرمندان اجرا می‌شوند.

دو نمایش

 

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «دختر بوته گوجه فرنگی» نوشته ویسلی میدلتون و کار مریم اکبری و کاری از گروه ترمه ، امروز ، سه‌شنبه ۱۷ شهریورماه، ویژه هنرمندان به صحنه می‌رود.

گفتنی است این نمایش ، در رابطه با دو کودکی است که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و یکی از آن‌ها به تازگی به آن‌جا مهاجرت کرده است. آن‌ها در باغچه‌های خود بوته گوجه فرنگی کاشته‌اند اما یکی از بوته‌ها خشک می‌شود و یکی از بوته‌ها رشد خوبی دارد. دختر بزرگ‌تر به زور بوته دختر کوچک‌تر مهاجر را به باغچه خود می‌برد، اما…

فاطمه خدابنده‌لو، پریا علی محمدی و مریم اکبری بازیگران نمایش «دختر بوته گوجه فرنگی» هستند.

نمایش «دختر بوته گوجه فرنگی» هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در تالار هنر به صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «نقل موسیقایی رستم و اشکبوس» به‌ کارگردانی ساغر خواجه‌امیری روز پنجشنبه نوزدهم شهریور ویژه هنرمندان به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش که در هفدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی نیز حضور داشته است، روز یکشنبه پانزدهم شهریور با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه افتتاح و کار خود را آغاز نمود و در اجرای ویژه خود، “ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه” نوزدهم شهریور میزبان هنرمندان خواهد بود.

در این نمایش لیلا حقانی گرداننده نقل و و بازیگر است. از دیگر عوامل گروه می‌توان به علی سینا (آهنگساز)، فریماه فرهنگی (آوا)، هادی حدادی (نوازنده)، حیسن نعیمائی (طراح دکور)، شهرزادشفیعی (طراح لباس)، حامد پورمحمدی، سحر خواجه‌امیری (دستیار کارگردان) و سنا رضایی (منشی صحنه) اشاره کرد.

نمایش «نقل موسیقایی رستم اشکبوس» به ‌کارگردانی ساغر خواجه امیری هرروز ساعت ۱۸:۳۰ به جز شنبه‌ها در سالن خانه نمایش روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *