کافه چهارسو میزبان «ما تا ابد در قطب می مانیم» می شود


نمایش «ما تا ابد در قطب می مانیم» به نویسندگی و کارگردانی رحیم نوروزی از روز چهارشنبه اول آذر ماه در کافه تریای تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «ما تا ابد در قطب می مانیم» عنوان نمایش جدیدی است که از روز چهارشنبه اول آذر ماه به نویسندگی و کارگردانی رحیم نوروزی در کافه تریای تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کند.

در این اثر نمایشی که با نگاهی به آثار هاروکی مورا کامی نویسنده برجسته ژاپنی اجرا می شود عالیه نعمت الهی، پرنیان محرابی، رومینا فرمانی، سوگل ایزدی فرد، سلمان مشیر پناهی به عنوان بازیگر حضور دارند.

عارف عباسی دستیار کارگردان و برنامه ریز، رضا قانعی و مهسا مشعشعی طراحی صدا، ساخت موسیقی و اجرا، مقدی شامیریان طراح لباس، عسل صابر وحید، تارا پدرامی، آیلی حسین زاده دستیاران لباس، حسین پناهی دوخت لباس، شیوا بیران وند مشاور هنری، طراح پوستر و تیزر، امین کردبچه مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای نیز گروه اجرایی نمایش را تشکیل می دهند.

نمایش « ما تا ابد در قطب می مانیم» از روز چهارشنبه اول آذر ماه ساعت ۱۶:۳۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان در کافه تریای تالار چهارسو میزبان علاقه مندان تئاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *