“مرا به نام خودم بخوان” در ایستگاه پایانی


تقویت و حمایت از نمایش های موضوعی که با شیوه اجرایی مدرن به روی صحنه می روند بسیار ضروری است و به نظر می رسد لازمست مسئولان امر با تاکید و توجه بر این گونه نمایشی و این شیوه اجرایی، مسیر مناسبی را برای رشد و کشف استعدادها و همچنین تقویت و گسترش این نمایش ها فراهم سازند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، زهرا اسلام پناه کارگردان نمایش “مرا به نام خودم بخوان”  با بیان این مطلب و اشاره به استقبال گسترده مخاطبان از این اثر نمایشی گفت: خوشبختانه در طول شبهای اجرای نمایش با بازخورد بسیار مناسبی از سوی تماشاگران مواجه شدیم که این بازخوردها به کل گروه اجرایی که متشکل از جوانان علاقه مند و تحصیلکرده رشته های مختلف نمایشی است انرژی مضاعفی برای ادامه راه بخشید.

وی ابراز امیداوری کرد با حمایت همه جانبه دست اندرکاران و سیاستگذاران حوزه فرهنگ و هنر، توجه سازندگان آثار و همچنین مخاطبان نمایش های موضوعی به این گونه نمایش ها بیشتر شود.

تئاتر فستیوال

نمایش “مرا به نام خودم بخوان”  با طراحی و کارگردانی زهرا اسلام پناه هفته پایانی اجراهای خود  را آغاز کرده و تا جمعه ۲۵ خرداد سالجاری از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه می رود.

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی گروه نمایش “مرا به نام خودم بخوان” این اثر نمایشی برگرفته از آیات سوره ی مبارکه ی بقره به همراه چند سوره ی مکمل رعد و نساء و است؛ داستان این نمایش درباره آدم و بحث اختیار آدمی در زمین و به نوعی انتخابهای چندگانه ی آدمی در زمانهای مختلف تاریخ است.آدمی که به زمین هبوط میکند و در سیاهی ها ،تردیدها و فسادها غوطه ور میشود و در نهایت پس از پستی و بلندی های بسیار مجددا به فطرت خود بازمیگردد. به همان پاکی روز ازل .

برپایه این گزارش نمایش مرا به نام خودم بخوان جزو معدود آثار نمایشی دینی است که بدون دیالوگ و بر پایه فرم و حرکت و موسیقی اجرا می شود. و عواملی که در این اثر نمایشی همکاری می کنند عبارتند از: کارگردان و طراح حرکات: زهرا اسلام پناه بازیگران: زهرا اسلام پناه، رامک نوروزی، بنیتا میسمی، حشمت الله زارعی، هدی بختیاری، غزاله امینی، نیکا محمد حسین، محمدعلی نجف پور، مژده برکتی، کیمیا اسلام پناه، تهیه کننده: حوزه هنری، مشاوران کارگردان: علی یعقوب زاده، داریوش نصیری، مدیر تولید: علی یعقوب زاده ، مشاور ارتباطات و تبلیغات: مصطفی محمودی، دستیاران کارگردان : مژده برکتی و غزاله امینی ،مدیران صحنه : مژده رقیب دوست و علی رضا ابراهیم خانی ،طراح نقاشی : مژده برکتی ، طراح لباس : سارا ناقلی و زهرا اسلام پناه ، طراح صحنه : مژده برکتی طراح پوستر: گلی شهبازی،طراح بروشور : گلی شهبازی وسید کوروش سیدی، تبلیغات فضای مجازی: نسا نیکو (طراحان هنر ایرانیان)،روابط عمومی:  ندا الماسیان طهرانی، امور ارتباطات رسانه ای: لاله محمودی، ساخت دکور : امیرحسین سعیدی، محمدسعیدی. محمدعلی نجف پور ، نورپردازی : امیرحسین سعیدی . محمد سعیدی  سعیدآرین مجد، عکاس صحنه : وحید دهرویه ،ساخت تیزر : سید کورش سیدی ، تصویر بردار: رضا یوسفی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *