زمان ارزیابی اجراهای جشنواره تئاتر مقاومت مشخص شد


دبیراجرایی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت زمان ارزیابی و بازبینی اجرای بخش های مختلف این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، زمان ارزیابی (بازبینی) اجراهای بخش‌های مختلف هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت اعلام شد.

توحید معصومی دبیر اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: ضمن تشکر از حضور متعهدانه و ارزشمند کلیه هنرمندان، دانشجویان، پژوهشگران، کارگردانان، نمایش‌نامه‌نویسان، اساتید و علاقه‌مندانی که در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کرده‌اند و تبریک به عزیزانی که اثر آنها در مرحلۀ ارزیابی متن، مورد قبول هیأت ارزیابی جشنواره قرار گرفته‌است، در نظر داریم مرحله ارزیابی اجراهای بخش‌های مختلف این جشنواره را طبق زمان‌بندی معین و توسط افراد مجرب این حوزه اجرا کنیم.

معصومی اضافه کرد: بر این اساس مهلت ارسال فیلم نمایش‌های بخش خیابانی و محیطی که پیش از این تا ۳۱ شهریور اعلام شده بود، تا دهم مهر تمدید می‌شود و در بخش دانشجویی، ارزیابی اجراها طی روزهای ۱۹ تا ۲۵ مهر انجام خواهد شد؛ همچنین ارزیابی اجراهای بخش صحنه‌ای از اول تا دهم آبان‌ صورت خواهد گرفت.

 وی درباره آخرین مهلت ارسال اثر در بخش‌های نمایش‌نامه‌نویسی و سمینار پژوهشی افزود: علاقه‌مندان جهت حضور در بخش نمایش‌نامه‌نویسی تا سی‌ام مهر و جهت تکمیل و ارسال مقالات در بخش سمینار پژوهشی تا پانزدهم مهر فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی revayattheater.com ارسال  کنند. این در حالی است که زمان اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت درباره نحوۀ انجام ارزیابی‌ها گفت: آثار منتخب در بخش خیابانی طبق فراخوان به صورت ارزیابی فیلم بررسی خواهند شد. در بخش‌های صحنه‌ای و دانشجویی اولویت ما ارزیابی به صورت زنده است اما با توجه به شرایط کرونایی کشور، ۱۰ روز قبل از شروع بازبینی شکل و شیوۀ دقیق ارزیابی به گروه‌ها اعلام خواهد شد.

وی درباره پرداخت کمک هزینۀ تمرین در دو بخش دانشجویی و صحنه‌ای افزود: پس از مشخص شدن قطعی آثاری که برای مرحلۀ ارزیابی اجرا آماده شدند و دو هفته قبل از شروع ارزیابی‌ها، به گروه‌های آمادۀ ارزیابی تا سقف ۲۵ میلیون ریال کمک هزینه پرداخت خواهد شد.   همچنین آثاری که در هر سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و دانشجویی پذیرفته شده‌اند در صورت آماده بودن می‌توانند به مناسبت چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس و با اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های ذی‌ربط استانی، در شهرهای خود اجرای عمومی داشته باشند و این موضوع منافاتی با حضور در جشنواره نخواهد داشت.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی، آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *