سالن قشقایی میزبان میکرو تئاترها می شود


نهمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی از روز سیزدهم آبان ماه با اجرای چهار اثر نمایشی و برگزاری چند کارگاه آموزشی توسط گروه تئاتر «لیو» در مجموعه تئاتر شهر آغاز می شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نهمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی از ۱۳ تا ۲۸  آبان ماه با اجرای چهار اثر نمایشی در قالب عنوان «میکرو تئاتر» و برگزاری چند کارگاه آموزشی توسط گروه تئاتر «لیو» به سرپرستی حسن معجونی و کیوان سررشته در مجموعه تئاتر شهر آغاز می شود.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ساعت ۱۹ روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۶ آبان نمایش «دست من» به نویسندگی تیم کراچ و کارگردانی کیوان سر رشته روی صحنه می رود. این در حالی است که پس از اجرای این اثر نمایشی، نمایش «کریستین لی» به نویسندگی و کارگردانی اشکان چگینی روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۹ میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود.

روزهای ۲۰، ۲۱، ۲۳ و ۲۴ آبان ماه هم نمایش «پرواز شماره ۷۴۵» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین ساعت ۱۹ در تالار قشقایی به صحنه می رود. ضمن اینکه بعد از پایان این اثر، نمایش «صف دراز مورچگان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی چاکری ساعت ۱۹ روزهای ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ آبان ماه اجرای خود را به صحنه می برد.

نشست ها و کارگاه های آموزشی گروه تئاتر «لیو» هم که جزییات آن به زودی اعلام می شود، از یکشنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۰ تا ۱۶ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برپا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *