سالن ” هما ” به سرپرستی همایون غنی زاده افتتاح شد


سالن «هما» به سرپرستی همایون غنی زاده  ، شامگاه شنبه – ۲۰ تیر ماه – به عنوان نخستین سالن نمایشِ مرکز تجربه‌ی هنرهای اجرایی گروه «مونگو» با حضور هنرمندان و چهره‌های مطرح تئاتر ایران افتتاح شد . 

 تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، هرچند هما روستا به دلیل بیماری نتوانست در این برنامه شرکت کند، اما هنرمندانی چون علی رفیعی، پروین امیرقلی، پرویز پورحسینی، لیلی گلستان، داود رشیدی، احترام برومند، آرمان امید، پیمان معادی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، اصغر دشتی، رضا حداد، ساسان پیروز، رضا ثروتی، مهدی کوشکی، علی شمس، کیومرث افشار و اعضای گروه مونگو در کنار برادر هما روستا در این برنامه حضور داشتند. همچنین کاوه سمندریان به نمایندگی از مادرش در این مراسم حضور یافت.

همایون غنی‌زاده سرپرست گروه تئاتر «مونگو» و مدیر این سالن ضمن تشکر از حضور هنرمندان ، از تمامی کسانی که طی ۸ ماه گذشته تلاش کردند تا این سالن تئاتری ساخته شود تشکر کرد و سپس ارادت خود به هما روستا و تأثیرگذاری‌ او در عرصه تئاتر ایران را دلیل نامگذاری این سالن تئاتر خصوصی ذکر کرد و گفت: «دوست داشتیم هما روستا در این جمع حضور داشتند، اما برای سلامت ایشان بهتر بود که استراحت کنند امیدواریم که هر چه زودتر سلامت خودشان را به دست آورند.»

او در ادامه به تشریح ویژگی‌های این سالن تازه تاسیس پرداخت.

در ادامه برنامه سالن «هما» افتتاح شد و کیک این مراسم توسط هنرمندانی چون داود رشیدی، علی رفیعی، آرمان امید و پرویز پورحسینی بریده شد.

مهمانان پس از بازدید از سالن «هما»، تابلوی یادبودی منقش به تصویری از جوانی هما روستا را امضا کردند.

سالن «هما» که تجهیز و آماده‌سازی‌اش هشت ماه به طول انجامیده، یک سالن بلک‌باکس با ظرفیت ۱۷۰ تماشاگر است و با اجرای نمایشی از گروه مونگو، به سالن‌های نمایشی پایتخت اضافه می‌شود.

این سالن در خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی اول، پلاک ۷ واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *