“شاهزاده خانم بدترکیب” میزبان هنرمندان می شود


نمایش “شاهزاده خانم بدترکیب” به کارگردانی مریم کاظمی روز شنبه ۱۸ اردیبهشت برای هنرمندان تئاتر روی صحنه می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “شاهزاده خانم بدترکیب” به کارگردانی مریم کاظمی ، نوشته اوراند هریس است که سید حسین فدایی حسین آن را به فارسی برگردانده و با کارگردانی و طراحی مریم کاظمی برای مخاطبان کودک و نوجوان آماده شده است.

“شاهزاده خانم بدترکیب” نمایشی شاد و موزیکال که ماجرای شاهزاده خانمی اخمو و بد اخلاق به نام اسمیرالدا را تصویر می کند ، این نمایش روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۸ میزبان هنرمندان تئاتر خواهد بود.

در این نمایش شاد و موزیکال بازیگرانی همچون حسین محب اهری ، مریم کاظمی، میترا کریم خانی، هایده حسین زاده، شراره طیار، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، مسعود مهرابی، سعید قره داغلی، شیما میرمهدی، نرگس صفا منش، مهدی رمضان زاده، مریم علیپور، پویا ششپری  و ماندانا عبقری و مهراد زمانی به ایفای نقش می پردازند .

طراحی صحنه  این نمایش را سینا ییلاق بیگی، طراح لباس را مژگان عیوضی، طراحی عروسک ها را سهیلا باجلان ، ساخت عروسک ها را سهیلا باجلان و فاطمه عباسی و طراحی ماسک و کلاه گیس را افسانه قلی زاده و طراحی گریم را حسین تبریزی بر عهده دارند.

موسیقی این نمایش را فرید نوایی ساخته و طراحی پوستر و بروشور این نمایش را پریسا فلاح زاده و عکاسی آن را سیامک زمردی مطلق برعهده دارند. روابط عمومی گروه تئاتر مستقل را زهرا شایان فر و دستیاری کارگردان را مهراد زمانی بر عهده دارند.

يک نظر ثبت شده است .

  1. صدرالدین فلاحیان گفت:

    سلام خانم کاظمی
    خدا بهتون قوت بده
    این کار هم مث کارهای قبلی بینظیر بود
    دستمریزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *