شیرین بینا :هدف برگزاری جشنواره تئاتر سوره ایجاد تعامل میان هنرمندان در سراسر کشور است.


شیرین بینا، داور جشنواره منطقه ای سوره اظهار کرد ، در روند جشنواره‌ای مانند جشنواره تئاتر سوره هنرمندان خلاق، با استعداد و توانمند شناسایی و برای پویایی و رشد هرچه بیشتر تئاتر کشور به کار گرفته می‌شوند.
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ، شیرین بینا، داور جشنواره منطقه ای سوره در رابطه با این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره تئاتر سوره و به ویژه بخش منطقه‌ای آن در استان‌های مختلف کشور، اقدامی مثبت و درست در راستای رشد تئاتر کشور است. هدف اصلی جشنواره و حوزه هنری از برگزاری آن ایجاد تعامل میان هنرمندان تئاتر استان‌ها در سراسر کشور است.
وی تصریح کرد: همه این فعالیت‌ها جهت رقابت سالم و انتخاب‌ بهترین‌ها برای حضور در مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره است. در واقع در برگزاری جشنواره تئاتر سوره استعدادهای تئاتر استان‌های کشور کشف و به دنیای تئاتر حرفه‌ای کشور معرفی خواهند شد. استعدادهایی که در همه موارد اعم از کارگردانی، بازیگری، نویسندگی، موسیقی و بسیاری از عناصر سازنده یک تئاتر فرصتی برای نشان دادن خود خواهند یافت.
بینا با اشاره به فرایند برگزاری جشنواره تئاتر سوره اظهار داشت: در روند چنین جشنواره‌ای هنرمندان خلاق، با استعداد و توانمند شناسایی و برای پویایی و رشد هرچه بیشتر تئاتر کشور به کار گرفته می‌شوند. این رویداد در عرصه هنر کشور، موهبتی است که به سبب فعالیت خوب مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری صورت گرفته و امیدوارم نگاه حمایتی آن نسبت به هنرمندان خلاق و آینده ساز شهرستانی هرچه بیشتر شود، چراکه استان ها همواره از آنچه که در تهران به عنوان امکانات و حمایت نام می‌بریم بی‌بهره هستند.
لازم به ذکر است استان اصفهان به عنوان نماینده منطقه ۳ از شنبه ۲۴ تیرماه میزبان تئاترهای از  ۸ استان کشور (اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، قم، هرمزگان، مازندران و یزد) برای برگزاری جشنواره منطقه سه تئاتر سوره شده است و آثار حاضر در این جشنواره در دو سالن کوچک و بزرگ تالار هنر اصفهان تا ۲۶ تیرماه روی صحنه می‌روند.
 اختتامیه این دوره از جشنواره تئاتر سوره منطقه ۳ در ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۲۶ تیرماه در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود و آثار برتر راه یافته به بیست و پنجمین جشنواره سراسری سوره معرفی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *