“صبحانه در غروب” به تالار قشقایی می‌آید


نمایش “صبحانه در غروب” به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی از پنجم تیرماه سال جاری در تالار قشقایی به روی صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ،” صبحانه در غروب” به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی و تهیه کنندگی بابک قهرمانی داستان دو سرباز و یک افسر در روزی از روزهای سال ۷۵ در منزل مادر است. اتفاقی که هر سه مرد را پیوند داده و باید گفته شود..و عشقی دور که ندا می‌دهد.

گلچهر دامغانی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی دانش آموخته ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران است.او همچنین دارای مدرک کارشناسی تحلیل و نقد سینما از دانشگاه سوربن پاریس و کارشاسی ارشد زیبایی شناسی از همین دانشگاه است.دامغانی پیش از مهاجرت به فرانسه در زمینه بازیگری و نویسندگی برای تئاتر و رادیو فعال بوده و “صبحانه در غروب”دومین کار او در مقام نویسنده و کارگردان پس از بازگشتش به ایران است.

مجتبی پیرزاده، علی ثانی فر، شمسی صادقی، حسین فرضی زاد و سلما کریم عمری بازیگران این نمایش هستند. سایر عوامل کار عبارت‌اند از: طراح صحنه و نور: منوچهر شجاع، طراح پوستر و بروشور: مصطفی مرادی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: هادی بادپا، منشی صحنه: زهرا آقاپور، مدیر صحنه: سید حمیدرضا صفوی، دستیار طراح صحنه: سعید زارع، ساخت تیزر: سجاد ایران منش، تدوین و صداگذاری: سپهر وکیلی، عکس: تایماز رضوانی، بهادر باستان حق، مشاور رسانه و روابط عمومی: غزل نهانی، تبلیغات مجازی: حمیدرضا جدیدی و تهیه کننده: بابک قهرمانی.

لازم به ذکر است این نمایش از پنجم تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در تالار قشقایی اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *