«صدای آهسته برف» به اروپا می‌رود


جابر رمضانی نمایش «صدای آهسته برف» را در اروپا اجرا می‌کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ایسنا ، این کارگردان تئاتر در گفت‌وگوی خود با بیان اینکه نمایش «صدای آهسته برف» را برای بخش مرور جشنواره تئاتر فجر پیشنهاد داده است، گفت: منتظر هستیم تا آثار این بخش از سوی جشنواره اعلام شود تا بتوانیم آن را بار دیگر در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنیم.

او درباره نمایش «صدای آهسته برف» که اجرای آن اخیرا پایان یافته است،ادامه داد: در حال آماده کردن اجراهای بین‌المللی این نمایش هستیم و به این ترتیب در تیر و مرداد سال آینده گروه نمایش «صدای آهسته برف» یک تور اجرا در اروپا خواهد داشت.

رمضانی اضافه کرد: در این راستا اجرا در شهرهای ورشو، آمستردام و برلین در کشورهای لهستان، هلند و آلمان قطعی شده و در حال رایزنی با چند فستیوال بین‌المللی از جمله جشنواره پاریس هستیم.

این کارگردان تئاتر همچنین افزود: با توجه به اینکه دکور این نمایش ساده نیست، امیدواریم بتوانیم اجراها را در اروپا به هم متصل کنیم تا به صورت یک تور اجرا شود. همچنین پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به محتوای «صدای آهسته برف» و با توجه به دیالوگ‌های کم آن استقبال خوبی از این نمایش در جشنواره‌ها صورت گیرد.

جابر رمضانی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب فعالیت در تئاتر اظهار کرد: در حال گذراندن مراحل پیش تولید یک فیلم کوتاه هستم که در یک کارواش اتوماتیک می‌گذرد.

وی در این‌باره با اشاره به اینکه نویسندگی و کارگردانی این فیلم را خود بر عهده دارد، گفت: از آنجا که زمان این فیلم بسیار کوتاه است تلاش می‌کنم سومین فیلم کوتاه خود را به جشن تصویر سال که اسفند ۹۳ برگزار می‌شود، برسانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *