عزت الله انتظامی به خانه تئاتر بازگشت


مدیرعامل خانه تئاتر با تأیید بازگشت عزت‌الله انتظامی به این تشکل صنفی گفت: آقای انتظامی همواره رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر خواهد بود. 

انتظامی

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ایسنا، عزت‌الله انتظامی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر که ملقب به آقای بازیگر است، سال‌هاست به عنوان رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر در کنار این تشکل صنفی است. او چندی پیش در نامه‌ای  استعفای خود را از تمام تشکل‌های صنفی همچون خانه تئاتر و خانه هنرمندان ایران اعلام کرد.

ایرج راد در این باره گفت : اصلا مساله استعفای آقای انتظامی از هیأت مدیره خانه تئاتر به دلیل سوءتفاهم کوچکی بود که به خانه تئاتر هم ارتباطی نداشت بلکه یک مسئله حاشیه‌ای بود. اما ایشان همچنان به عنوان رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر حضور دارند.

او اضافه کرد: از آنجا که شرایط جسمانی ایشان گاهی یاری نمی‌کند و چون رفت‌وآمد برایشان سخت است، قرار است فقط در جلسات مهم حضور داشته باشند.

راد متذکر شد: مسئله استعفای ایشان به دلیل مشکل کوچکی بود و ما اصلا بحث استعفا را نپذیرفتیم به همین دلیل‌ آقای انتظامی همچنان رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر خواهد بود.

در همین رابطه عزت‌الله انتظامی گفت: بنده از خانه تئاتر استعفا دادم اما مدیرعامل این خانه از من تقاضا کردند در جلسات خیلی مهم شرکت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *