اتفاق ناگوار برای بازیگر نمایش” تیاتر سعدی، تابستان سی و دو”


علیرضا آرا بازیگر نقش آقا فردوس نمایش “تیاتر سعدی، تابستان سی و دو” حین اجرای این نمایش با یک اتفاق ناگوار روبرو شد.

%d8%b9%d9%84%db%8c%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%a2%d8%b1%d8%a7-%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%d8%b9%d8%af%db%8c

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، گروه اجرایی نمایش “تیاتر سعدی، تابستان سی و دو” به کارگردانی حسین کیانی چهارشنبه شب ۱۵ دی ماه ضمن قدردانی از داود فتحعلی بیگی پیشکسوت نمایش‌های ایرانی، جشن تولد یکی از بازیگران را روی صحنه برگزار کردند.

شهرام حقیقت دوست یکی از بازیگران نمایش “تیاتر سعدی، تابستان سی و دو” بعد از پایان اجرا خطاب به تماشاگران گفت:  شب گذشته حین اجرای نمایش ما برای علیرضا آرا بازیگر نقش آقا فردوس اتفاقی افتاد که ما نتوانستیم به اجرای خودمان ادامه دهیم، ولی خدا را شکر که خدا علیرضا را به ما برگرداند و ما امروز شاهد حضور پرانرژی او روی صحنه هستیم.

وی ادامه داد: البته امشب اتفاق جالب دیگری هم افتاده، اینکه بازگشت پیروزمندانه علیرضا روی صحنه با روز تولد او همزمان شده که همه ما از این بابت بسیار خوشحالیم و تصمیم گرفتیم در کنار همسرش شبنم مقدمی جشن تولد او را همراه با شما روی صحنه جشن بگیریم.

علیرضا آرا بازیگر نقش آقا فردوس نمایش هم پس از صحبت‌های حقیقت دوست بیان کرد:  از تمام تماشاگران و هنرمندانی که روز گذشته شاهد این اتفاق بودند، عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم به اجرای‌مان ادامه دهیم. به هر حال این اتفاق با جشن تولدم همزمان شد و من سعی می کنم سال دیگر همین موقع دوباره به دنیا بیایم.

حسین کیانی نویسنده و کارگردان نمایش ” تئاتر سعدی، تابستان سی و دو” نیز با تقدیر از حمید لبخنده، سیروس همتی، محمد یگانه و فرشید صمدی به عنوان هنرمندان حاضر در سالن گفت: گروه نمایش اجرای امشب را به استاد داود فتحعلی بیگی هنرمندی که برای تئاتر ایرانی زحمت بسیار زیادی کشیده ، تقدیم کرده و بر این باور است که نمایش ایرانی مدیون زحمات این استاد بزرگ تئاتر ایران است.

نمایش “تیاتر سعدی، تابستان سی و دو” به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی با بازی (به ترتیب الفبا) علیرضا آرا، خاطره اسدی، حمید حسینی، شهرام حقیقت دوست، امیررضا دلاوری، اشکان دلاوری، مجید رحمتی، علی سلیمانی سرنسری، علی محمدی، سهیل ملکی و رویا میر علمی ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه روی صحنه می رود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *