هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

علی جباری : این دوره از جشنواره به خوبی برنامه ریزی شده بود .


علی جباری از هنرمندان روشندل که تاکنون در نمایش های مختلف به عنوان نوازنده حضور داشته است ، در هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی نمایش خیمه شب بازی “هفت خوان مبارک” را کارگردانی کرد . به همین بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با وی داشته است که ماحصل آن را می توانید در ادامه بخوانید .

تئاتر فستیوال

علی جباری در توضیح نمایش خیمه شب بازی “هفت خوان مبارک” گفت : کار اصلی من موسیقی تئاتر است ولی سال ها است که نمایش خیمه شب بازی کار می کنم و شاید پنجمین یا ششمین جشنواره ای است که در آن نمایش خیمه شب بازی دارم . این کار بر اساس داستان هفت خوان رستم و ترکیبش با خیمه شب بازی است .
وی در مورد استقبال مخاطبان از این نمایش اظهار کرد : نسبتا استقبال خوب بود شاید اگر ساعت اجرا کمی دیرتر بود ، مخاطب بیشتری داشتیم .

جباری همچنین این دوره از جشنواره را اینچنین ارزیابی کرد : برنامه ریزی ها برای جشنواره ی امسال خیلی خوب بود و از طرف دبیرخانه تمهیدات خوبی اندیشیده شده است .
وی در پایان درباره دیگر برنامه های خود در این دوره از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی گفت : من روز سه شنبه ۱۴ شهریور یک نشست پژوهشی در رابطه با موسیقی تخت حوضی همراه با اجرای موسیقی تخت حوضی داشتم که در تالار محراب برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *