علی شمس و بازیگرانش در “قلعه انسانات”


علی شمس با همکاری کمپانی سالا انو ایتالیا نمایش “قلعه انسانات ” را در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه برد.

قلعه انسانات 2

نمایش قلعه حیوانات (humans farm) به کارگردانی و نویسنددگی “علی شمس” در دو سانس در سی و سومین جشنواره ی تئاتر فجر اجرا شد.

قلعه انسانات که کار مشترک ایران و ایتالیا است با همکاری گروه تئاتر “دن کیشوت” و کمپانی تئاتر ایتالیایی “سالا اونو”  ( salauno ) تولید شده است.

این نمایش که در ماه مارس در ایتالیا اجرای عمومی خواهد داشت توسط دو بازیگر ایتالیایی به نام های پیرو کاردانو ( piero cardano) و آلاندرو فوسکو (aleandro fusco)  و بازیگر ایرانی ، پریسا نظری به روی صحنه می رود.

علی شمس:

ali shams

علی شمس نمایشنامه نویس و بازیگر و کارگردان ایرانی ست که در رم مشغول به تحصیل است. وی چندین نمایش را در ایران و ایتالیا نظیر ” از خدای نامه” را به روی صحنه برده است.

از نمایشنامه های منتشر شده و ی نیز می توان به “حیات النفوس” و ” داستان های میان رودان” و ” اگز شبی از شب های تهران مسافری ” اشاره کرد.

پیرو کاردانو:

piero

کاردانو متولد سال ۱۹۸۵ ایتالیاست. او در سال ۲۰۰۸ از مرکز سینمای تجربی در رم فارغ التحصیل شد و از همان سال بازی در کار های تلویزیونی و سینمایی را اغاز کرد.

کارنو در سال ۲۰۰۹ همراه چند تن دیگ کمپانی “artists berembern”  را در زمینه ی آموزش تئاتر تاسیس نمود.

او در سال ۲۰۱۰ پس از شرکت در دوره ی بازیگری تونی سرویلو ، در نمایشی اقتباسی از فیلم “دیوانه ای از قفس پرید” در یکی از نقش های اصلی به روی صحنه رفت.

آلاندور فوسکو:

fusco

فوسکو از دیگر بازیگران ” قلعه انسانات است ک هم در تلویزیون و هم تئاتر فعالیت دارد. وی در تئاتر “از خدای نامه” نیز با شمس همکاری داشته است.

يک نظر ثبت شده است .

  1. گلسار ميرزاپور گفت:

    Akheey Kheili khabare hayajAn angizi boodd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *