علی نصیریان از «مرگ فروشنده» دیدن کرد


علی نصیریان پس از تماشای نمایش «مرگ فروشنده» بازی‌های این گروه تئاتر و کارگردانی آن را ارزنده دانست.

مرگ فروشنده

به گزارش تئاتر فستوال ، این هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر شب پنج‌شنبه (۲۹ آبان‌ماه) از نمایش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر با کارگردانی نادر برهانی‌مرند – که دوران نقاهت پس از جراحی قلب را می‌گذراند – دیدن کرد.

او پس از پایان نمایش گفت: کارهای میلر بیشتر جنبه اجتماعی دارد. ضمن این‌که «مرگ فروشنده» از لحاظ اجتماعی بسیار درخور ارزش و تفکر و برای هر زمانی بسیار خوب است.

نصیریان بابیان اینکه این اثر از سال‌ها قبل مورد توجه جهان بوده است، به فیلم «مرگ فروشنده» با بازی داستین هافمن اشاره و اظهار کرد: بازی او در این فیلم بسیار جلوتر از نمایشنامه است و البته بازی در این نمایش هم کار دشواری است، چرا که نشان دادن این نوع رابطه خانوادگی و گرفتاری‌هایش بسیار دشوار است.

او ضمن آرزوی بهبودی برای حال نادر برهانی‌مرند (که چند روز قبل تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت) درباره اجرای «مرگ فروشنده» اضافه کرد: این گروه از نظر بضاعت تئاتر امروز ما بازی‌های خوب و کارگردانی بسیار ارزنده‌ای دارد.

نصیریان همچنین گفت: مردم پشتوانه فرهنگ و هنر این مملکت هستند. ما فقط آثار باستانی نداریم بلکه سینما، موسیقی و تئاتر هم داریم. این‌ها شناسنامه ما هستند و این اجراها و تلاش‌ها‌یی که می‌شود افتخار فرهنگ و مهین ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *