با حکم مدیرعامل بنیاد رودکی:

فرزاد هوشیار پارسیان به‌ عنوان رئیس برج آزادی منصوب شد.


به گزارش تئاترفستیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، مجید زین‌العابدین در حکمی با انتصاب فرزاد هوشیار پارسیان به ریاست مجموعه برج آزادی، اهتمام به بازتعریف رویدادها و برنامه‌های فرهنگی هنری برای روایت تاریخ انقلاب اسلامی، حمایت از برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها، برپایی موزه‌های هنری متناسب با رویکرد عدالت فرهنگی و توسعه دیپلماسی فرهنگی را از مأموریت‌های این مجموعه فرهنگی هنری برشمرد.

همچنین در این حکم، گسترش تعاملات میان نخبگان و هنرمندان، توسعه گردشگری فرهنگی هنری، روزآمدسازی موزه‌ها و انعکاس پیشرفت‌های تمدنی و هنری عهد جمهوری اسلامی از اولویت‌های دوره جدید مدیریت برج آزادی تعریف‌شده است.

مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد رودکی به رئیس جدید برج موزه آزادی مأموریت داده است نسبت به حفظ و صیانت از تالارها، ابنیه، مرمت و بهسازی فضاهای مختلف این اثر ملی برنامه‌ریزی کند.

بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری جدید برای ارائه خدمات به هنرمندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از دیگر مأموریت‌ها و تکالیف رئیس جدید برج آزادی است.

 فرزاد هوشیار پارسیان، دانش‌آموخته کارشناسی رشته ادبیات نمایشی و کارشناس ارشد مدیریت است و علاوه بر تهیه‌کنندگی مجموعه‌های نمایشی و هنری، ریاست ستاد گردشگری تهران، مدیرعاملی برج میلاد و… را در کارنامه دارد.

مدیرعامل بنیاد رودکی همچنین از زحمات سید عباس عظیمی در دوره سرپرستی برج آزادی قدردانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *