%d9%85%d8%b3%d8%b9%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86

به گزارش تئاتر فستیوال ، اجرای جمعه شب، نمایش ” فرشته مرگ” به کارگردانی مسعود رایگان به نیما طباطبایی تقدیم شد و رایگان در ابتدای این اجرا  پس از این اجرا؛ سال ۹۵ را سالی سخت برای هنرمندان سینما و تئاتر عنوان کرد.

مسعود رایگان در آیین افتتاحیه”فرشته مرگ”گفت: امسال عزیزان زیادی را در عرصه سینما و تئاتر از دست دادیم، دردانه‌هایی که جایگزین ندارند. هنرمندانی که آمدند، دیدند و رفتند. عالیجناب داوود رشیدی، والی تئاتر ایران “جعفر والی”که خدمات بسیار ارزشمندی را انجام داد و چند روز پیش دنیا فنی زاده که سرطان او را از ما گرفت. سرطان یکی یکی عزیزان ما را می‌گیرد و جامعه هنری را ماتم زده می‌کند.

این هنرمند در همین زمینه افزود: خاطرم هست۱۱ سال پیش نمایش”رویای یک عکس”را به زنده یادغلامرضا طباطبایی”تهیه کننده، پژوهشگر و استاد دانشگاه تقدیم کردم و به هیچ وجه تصور نمی‌کردم که بعد از چند سال بخواهم نمایش”فرشته مرگ”که با مرگ عجین شده است؛ را به نیما طباطبایی خالق اثر به یاد ماندنی”من ناصر حجازی هستم”تقدیم کنم.

رایگان افزود:نمایش”فرشته مرگ”را تقدیم می‌کنم به نیما طباطبایی که جان و جوانی‌اش را از دست داد و امیدوارم که این نمایش درخور تقدیم به این هنرمند باشد.

لازم به ذکرست که نمایش “فرشته مرگ” به کارگردانی مسعود رایگان و با بازی نسیم ادبی و توماج دانش‌بهزادی هرشب ساعت ۱۹:۳۰ در تالار “حافظ” به روی صحنه می‌رود.این نمایش به مدت ۷۵ دقیقه و درفضایی متفاوت روایت می‌شود، رؤیا تیموریان در این نمایش به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.