در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

فرهاد قائمیان : یکی از اتفاقات خوب جشنواره ، بخش نمایش رادیویی است


نمایش رادیویی “گونش” نوشته سولماز ملکی دائم و کارگردانی فرشید زبوری از اردبیل یکی از نمایش هایی است که در بخش نمایش های رادیویی سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه سرو اجرا شده است . فرهاد قائمیان بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون ، به تماشای این نمایش نشست و به همین بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با او داشته است که می توانید آن را در ادامه بخوانید :

تئاتر فستیوال

فرهاد قائمیان در ابتدا با تشکر از تئاتر فستیوال برای پوشش جشنواره تئاتر فجر گفت : از شما و حضورتان و انعکاس فعالیت های دوستان و گروه های مختلف حاضر در جشنواره تئاتر فجر تشکر می‌کنم .

او همچنین در مورد اجرای نمایش رادیویی “گونش” از اردبیل گفت : از اینکه امشب در تماشاخانه سرو ، در خدمت دوستان قدیمی و هنرمندان اردبیلی بودم ، خوشحال هستم و امیدوارم که سال های سال ، فعالیت هایشان ادامه داشته باشد .

این بازیگر تئاتر در مورد وجود بخش نمایش های رادیویی در جشنواره تئاتر فجر گفت : اینکه سال ها است بخش نمایش رادیویی در جشنواره تئاتر فجر شکل گرفته است ، یکی از اتفاقات خوب جشنواره است . این اتفاق باید اطلاع رسانی بیشتری شود و امیدوارم که سال بعد هم ، همه ی ما در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته باشیم و فعالیت ها ادامه داشته باشد .

فرهاد قائمیان با بیان اینکه با دبیری نادر برهانی مرند ، اتفاق خوبی در جشنواره شکل گرفته ، در مورد سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر گفت : من اکثرا نمایش های شهرستان را دیده ام و جزو روزهای خوب زمستان من است که در خدمت دوستان بودم . حضور نمایش ها از شهرستان ها در جشنواره ، بسیار مهم است . فقط امیدوارم که تئاتر ، سینما و رشته های دیگر ، مختص به تهران نباشد . اینکه دوستان توانسته اند از شهرستان ها در این جشنواره حضور داشته باشند و حالا جشنواره به این شکل درآمده ، جای خوشحالی بسیاری دارد و امیدوارم ادامه داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *