مدیرکل هنرهای نمایشی:

خواهان افزایش ساعت فعالیت تئاتر هستیم


قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد با اشاره به رایزنی با مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده در تلاش است تا ساعت فعالیت تئاتر در محدودیت های جدید لحاظ شده، از ساعت ۱۸ افزایش پیدا کند.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از مهر ، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی درباره محدودیت های جدید تعیین شده مبنی بر فعالیت بسیاری از مشاغل از جمله تئاتر تا ساعت ۱۸ هر روز و اینکه در این شرایط امکان فعالیت درست برای گروه ها و اجراهای نمایشی فراهم نمی شود،گفت: واقعیت این است که از روز گذشته و امروز به دنبال افزایش ساعت فعالیت تئاتر هستم زیرا همه می دانیم که فعالیت و اجراهای نمایشی از ساعت ۱۸ به بعد تازه شروع می شود.
وی یادآور شد: وقتی مسأله ویروس کرونا و مشکلاتی است که در سراسر کشور پدید آورده، محدودیت ها در قالب یک بسته کلی در نظر گرفته شده و لحاظ می شود و ما نباید این موضوع را نادیده بگیریم.
آشنا تأکید کرد: طی ۲ جلسه ای که داشتم استدلال آوردم که خواهان افزایش ساعت فعالیت تئاتر هستیم و متعهد می شویم که شیوه نامه های بهداشتی را شدیدتر از قبل رعایت کنیم.
مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود تصریح کرد: گفتگوهایی را داشته ایم و امیدوارم تا از روز شنبه هفته آینده که فعالیت های تئاتری آغاز می شود ساعت فعالیت تئاتر در محدودیت های جدید تعیین شده افزایش پیدا کند تا هم هنرمندان راحت تر بتوانند نمایش خود را اجرا کنند و هم مخاطبان بتوانند از اجراهای نمایشی بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *