قاسم طاهراحمدی ، مدیر کانون نمایش‌های خیابانی شد


قاسم طاهراحمدی، با حکم حسین طاهری، مدیر کانون نمایش‌های خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، حسین طاهری در حکم خود آورده است:

«برادر گرامی جناب آقای قاسم طاهراحمدی

نظر به شایستگی، تخصص، حسن سابقه، دانش و تجربیات گرانقدرتان در حوزه ارزشمند، فراگیر و پراهمیت نمایش خیابانی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیر کانون نمایش‌های خیابانی منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از دانش و تجربه همکارانتان و در تعامل روز افزون با هنرمندان و تجربه ‌اندوختگان و دیگر علاقه‌مندان این حوزه، در گسترش، تعمیق و شکوفایی نمایش خیابانی در سراسر کشور، آن‌گونه که درخور این هنر متعالی و هنرمندان آن است، موفق و موید باشید.

لازم می‌دانم از زحمات جناب آقای شهرام نوشیر در دوران تصدی مدیریت این کانون، سپاسگزاری نمایم.»

قاسم طاهراحمدی، متولد سال ۱۳۵۰ در تهران، کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه قزاقستان گرفته و سال‌های طولانی در عرصه تئاتر خیابانی کشور فعال بوده است.

از جمله فعالیت‌های این هنرمند می‌توان به بازی در نمایش‌های «آقابزرگ‌ها» به کارگردانی رضا کرم‌رضایی، «یوسف و زلیخا»، «تخت و خنجر»، «سه هنگامه» و «دار و دلدار» به کارگردانی داوود فتحعلی‌بیگی، «می‌خواهی چه کاره باشی» کار محسن قوامی، «الماس و شهر تارا» به کارگردانی میثم یوسفی، «درخت الاکلنگ» کار هومن مجابی و … اشاره کرد.

این بازیگر همچنین برای بازی در نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی «می‌خواهی چه کاره باشی»، «پابرهنه‌ها»، «پهلوان»، «سوخته‌دل»، «داستان شهر ما» و «مبارک ترافیک» موفق به دریافت جایزه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *