ماهیان از زمان اجرای “سه جلسه تراپی” خبر داد


افسانه ماهیان بازیگر و کارگردان تئاتر با اشاره به بلاتکلیفی اجرای نمایش «هم هوایی» به دلیل تعمیرات تالار شمس از اجرای نمایش «سه جلسه تراپی و یک مهمانی» در نیمه دوم سال در مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال، افسانه ماهیان کارگردان و بازیگر تئاتر ایران درباره وضعیت اجرای مجدد نمایش «هم هوایی» به مهر گفت: قرار بود نمایش «هم هوایی» از عید فطر مجددا در تالار شمس روی صحنه برود که متاسفانه ما با تعطیلی ناگهانی این سالن برای تعمیرات مواجه شدیم بنابراین فعلا تکلیف اجرای نمایش در این سالن مشخص نیست.

وی ادامه داد: ما همه برنامه ریزی هایمان را برای اجرا در اوایل مرداد ماه در تالار شمس انجام داده بودیم و حتی مجدا تمرین های نمایش را آغاز کرده بودیم اما متاسفانه در حال حاضر تکلیفمان مشخص نیست و مسئولان تالار هم هیچ زمان دقیقی برای بازگشایی سالن به ما نداده اند. حتی این نمایش برای اجرا به گرگان هم دعوت شده بود اما به دلیل همین ناهماهنگی ها ما مجبور شدیم اجرای نمایش در شهرستان لغو کنیم.

ماهیان متذکر شد: در هر حال هر زمان که امکان اجرای نمایش «هم هوایی» در این سالن و یا سالن دیگری برای ما به وجود بیاید گروه آمادگی اجرای کار را خواهد داشت. البته چون ممکن است بازیگران درگیر پروژه های دیگری شوند باید از قبل هماهنگی های لازم صورت گیرد. البته قصد دارم این نمایش را برای حضور در بخش مرور جشنواره سی و سوم تئاتر فجر نیز ارائه دهم.

کارگردان «پالتوی پشمی قرمز» درباره دیگر فعالیتهایش توضیح داد: در جشنواره سی و دوم تئاتر فجر نمایش «سه جلسه تراپی و یک مهمانی» نوشته نغمه ثمینی را به صحنه بردم که منتظر اعلام نظر شورای هنری تئاتر شهر برای مشخص شدن زمان اجرا در نیمه دوم سال هستم.

وی در پایان صحبتهایش متذکر شد: قرار است به زودی زمان اجرای نمایش به ما اعلام شود اما چون هنوز نمی دانیم اجرایمان در پاییز خواهد بود یا زمستان تکلیف آغاز تمرین ها و تغییراتی که قرار است در اجرای عمومی نمایش نسبت به اجرای جشنواره بدهیم مشخص نیست. در حال حاضر من یک تئاتری منتظر هستم که در انتظار اجرای دو اثر نمایشی مختلف به سر می برد که تکلیف هیچکدامشان هم مشخص نیست.

نمایش «سه جلسه تراپی و یک مهمانی» با بازیگرانی چون سعید چنگیزیان، الهام کردا، رامین سیاردشتی، نازگل نادریان و هومن کیایی در جشنواره سی و دوم تئاتر فجر به صحنه رفت.

نمایشنامه «هم هوایی» توسط مهین صدری به نگارش در آمده و ستاره اسکندری، الهام کردا و سارا بهرامی بازیگران آن هستند. این اثر نمایشی اوائل امسال در تالار حافظ به صحنه رفت بود.

«هم هوایی» روایتگر داستان زندگی سه زن است که یکی از این زنان شهلا جاهد همسر غیررسمی ناصر محمدخانی است که با بازی ستاره اسکندری اجرا می‌شود. دیگری همسر خلبان شهید عباس دوران است که الهام کردا نقش او را بازی می‌کند و زن دیگر برگرفته از شخصیت لیلا اسفندیاری کوهنورد ایرانی است که دچار سانحه شد که این نقش را سارا بهرامی ایفا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *