مجموعه تئاتر شهر تا ۸ مهر ماه چقدر فروخته است ؟


مجموعه تئاتر شهر که فصل پاییز را با اجرای ۴ اثر نمایشی آغاز کرده در گزارشی آمار تماشاگران خود را از تاریخ آغاز اجرای هر نمایش تا ۸ مهرماه اعلام کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر که میزبان نمایش مرگ و پنگوئن به کارگردانی پیام دهکردی است، طی ۲۱ اجرای این نمایش میزبان ۲۱۵۳ تماشاگر بوده است. این سالن گنجایش ۱۲۲ تماشاگر دارد . برای نمایش مرگ و پنگوئن ۱۰۴۲ بلیط تمام بها ، ۳۵۳ بلیط نیم بها ، ۱۷۲ بلیط تخفیف دار و ۵۸۶ بلیط میهمان ارائه شده است و در گیشه ۴۰۶ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال دارد.

در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر نمایش عند از مطالبه به کارگردانی سامان خلیلیان که تا پایان هفته گذشته ۱۸ نوبت روی صحنه رفته نیز میزبان ۸۸۲ تماشاگر بوده است. این سالن گنجایش ۹۶ تماشاگر دارد. برای این نمایش ۱۸۱ بلیط تمام بها ، ۵۲ بلیط نیم بها ، ۱۵۱ بلیط تخفیف دار و ۴۹۸ بلیط میهمان ارائه شده که مبلغ گیشه آن را به ۹۸ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال رسانده است.

نمایش دیگر مجموعه تئاتر شهر سیم و سرمه به کارگردانی روزبه حسینی است که در تالار سایه روی صحنه می رود. این نمایش که تا روز جمعه ۸ مهرماه ۳ نوبت اجرا داشته ۶۲ مخاطب داشته است. سالن سایه برای ۷۲ تماشاگر گنجایش دارد. این نمایش ۱۴ بلیط تمام بها ، ۳ بلیط نیم بها و ۴۵ بلیط میهمان ارائه کرده و مبلغ گیشه آن ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش نقل عاشقی به کارگردانی ساجد قدوسیان نیز که در پلاتو اجرا با گنجایش ۲۶ مخاطب روی صحنه است طی ۹ اجرایی که انجام داده میزبان ۱۳۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۵ بلیط تمام بها ، ۲ بلیط تخفیف دار و ۱۰۶ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال دارد.

تالار هنر و تماشاخانه سنگلج در هفته اول مهرماه و ایام سوگواری ماه محرم اجرایی نداشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *