با همکاری كانون تخصصى تئاتر خيابانى

«محفل آب و آینه» در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر برگزار می‌شود


موسسه فرهنگى هنرى مهرسان با همکاری کانون تخصصى تئاتر خیابانى اداره کل هنرهاى نمایشى به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان و لیالى قدر از ٢٩ اردیبهشت تا ٧ خرداد برنامه «محفل آب و آینه» را برگزار می‌کند.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، موسسه فرهنگى هنرى مهرسان با همکاری کانون تخصصى تئاتر خیابانى اداره کل هنرهاى نمایشى اقدام به برگزاری برنامه‌ای به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان و لیالى قدر کرده است.

این برنامه که تحت عنوان «محفل آب و آینه» برگزار می‌شود شامل نمایش‌هایی خیابانى برگرفته از داستان‌هاى قرآنى، ترنا بازى و آیین‌هاى نمایشى، نقالى، پرده‌خوانى ،على‌نامه خوانى و اجراى تعزیه در ایام شب‌هاى قدر است.

از جمله هنرمندان حاضر در «محفل آب و آینه» می‌توان به پژمان کاشفی (گرداننده مجلس ترنا)، مرشد محسن میرزا علی (نقال)، مرشد خرمی (ضرب زورخانه)، احمد عزیزی (سرپرست گروه تعزیه) و ابوالفضل ورمزیار (علی‌نامه خوان) اشاره کرد.

محل برگزارى این برنامه که از ٢٩ اردیبهشت تا ٧ خرداد هر شب از ساعت ٢١ تا ٢۴ پذیرای علاقه‌مندان است در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالى، نبش خیابان مستعلى، مجتمع هنرى مهرسان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *