محمد رحمانیان با «هفت مجلس در عزا و معجزه» به تئاتر شهر می‌آید


محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان صاحب نام تئاتر از روز ۲۴ آبان ماه اثر ˝ هفت مجلس در عزا و معجزه (نمایشنامه خوانی مجموعه مسافران)˝ را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روخوانی می‌کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، “هفت مجلس در عزا و معجزه (نمایشنامه خوانی مجموعه مسافران)” عنوان اثر نمایشی به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان است که از روز ۲۴ آبان ماه طی دو نوبت در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روخوانی می‌شود.

در این اثر نمایشی در دوره‌های پیشین جشنواره تئاتر رضوی توسط رحمانیان روی صحنه رفته بود علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، سیما تیرانداز، حبیب رضایی، افشین هاشمی به عنوان اجراگر حضور دارند.عبدالجبار کاکایی، سپیده ذهنی، افشین مقدم نیز ترانه سرایانی هستند که از آثار آن‌ها در این اثر استفاده شده است.

زنده یاد بابک بیات، سعید ذهنی، علیرضا افکاری ، میشل لوگران ، رشید بهبوداف هم از جمله هنرمندانی هستند که در کنار استفاده از موسیقی محلی منطقه خراسان، موسیقی اثر بر اساس ساخته‌های آنان به مخاطب ارائه شده ، این در حالی است که محسن شاه ابراهیمی مدیر هنری، افسانه رییسی مدیر اجرایی، پدیده جمال‌ها و علیرضا فولاد شکن گروه گارگردانی ، سردار سرمست پیانیست و رضا یزدانی خواننده دیگر عوامل اجرایی این اجرای نمایشی هستند.

اجرای “هفت مجلس در عزا و معجزه ( نمایشنامه خوانی مجموعه مسافران)” به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان از ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز ۲۴ آبان ماه در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *