اعلام مخاطبان ۲ اجرای نمایشی در تماشاخانه ایرانشهر


با اتمام اجراهای خرداد و تیر تماشاخانه ایرانشهر، این مجموعه تئاتری تعداد مخاطبان خود را اعلام کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «نفرین قحطی‌زدگان» به کارگردانی اشکان خطیبی با ۵ هزار و ۸۵ مخاطب و «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی با ۴ هزار ۸۱۴ مخاطب (۱۸ اجرا) به اجراهای عمومی خود با مجموع ۹۸۹۹ مخاطب در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «نفرین قحطی‌زدگان» و «عاشقانه‌های خیابان» که از ۲۷ خردادماه در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱:۱۵ اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند به ترتیب در تاریخ ۲۷ و ۱۶ تیرماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «نفرین قحطی‌زدگان» به کارگردانی اشکان خطیبی در ۳۱ اجرای خود پذیرای ۵ هزار و ۸۵ مخاطب شد که از این تعداد ۴۶۵ مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «نفرین قحطی‌زدگان» طی ۳۱ اجرا مبلغ ۲۰۰ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان بوده است.

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی نیز در ۱۸ اجرای خود پذیرای ۴ هزار و ۸۱۴ مخاطب شد که از این تعداد ۳۶۰ مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «عاشقانه‌های خیابان» طی ۱۸ اجرا مبلغ ۱۸۸ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان بوده است.

نمایش‌های «مادر» به کارگردانی علی احمدی و «دروغ» به کارگردانی آریان رضایی طی ۲۵ اجرای گذشته و بدون احتساب اجراهای باقی‌مانده که در پایان اجرای عمومی منتشر خواهد شد تا تاریخ انتشار آمار با استقبال بیش از ۱۰ هزار مخاطب روبرو شدند.

تماشاخانه ایرانشهر مطابق با آمار ارائه شده در ۲ نوبت قبلی و طی چهار ماهه نخست سال جاری میزبان ۵۰ هزار مخاطب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *