در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

مرجان رزم آزما : بدون دلسوزی های بی دریغ و حمایتهای پدرانه میکائیل شهرستانی ، جسارت اجرا روی صحنه را نداشتم


نمایش « داستان های پزشک محبوب من » به کارگردانی میکائیل شهرستانی در خانه نمایش مهرگان ، روی صحنه است .مرجان رزم آزما در این نمایش به همراه  سعید پارسا ، پژمان المعی ، نیلوفر نیکبخت ، عماد خوانین زاده ، بهمن هراتی و … به ایفای نقش می پردازد . به همین بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با او انجام داده است که می توانید در ادامه بخوانید :

در رابطه با ویژگی های نقش خود در این نمایش بگویید .

مهمترین ویژگی این نقش ، وضوح دورنگی ، ریا و چندگانگی شخصیت افرادی است که بنا به تغییر موقعیت و منفعت شان همچون سمندر رنگ عوض می کنند و ملاک عملشان سودجویی از شرایط و فرصت طلبی است  .

این نمایش چندمین حضور شما بر روی صحنه است ؟ در رابطه با تجربه حضور روی صحنه ی نمایش استادتان ، میکائیل شهرستانی و شیوه کاری او توضیح دهید .

 این نمایش اولین حضور من روی صحنه و زیباترین اتفاق زندگی ام است و مسلما این اتفاق بی بدیل به یمن وجود استادم ، امکان پذیر شد و بدون آموزش دقیق ، حرفه ای و دلسوزی های بی دریغ و حمایتهای پدرانه ایشان هرگز جسارت حضور اجرا روی صحنه را در خود نمی دیدم . ایشان با هدایت اصولی ، اساسی و راهنمایی های دقیق و حرفه ای ، تمامی جزییات و زیر و بم کار را با دقت نظر به شاگردانشان می آموزند و لحظه ای از حمایت و راهنمایی آنها دست برنمی دارند.

برای اجرای این نمایش چه مدت تمرین کردید ؟

برای اجرای این نمایش بیش از هفت ماه تمرین کردم .

از اجرای خود راضی بودید ؟ بازخوردهای نمایش تان چگونه بود ؟

تمامی تلاشم را کرده ام که با مسئولیت پذیری و دقت نظر آنچه را که آموخته ام در عمل انجام دهم و شخصا از اجرای خود راضی هستم ، به خصوص که بازخوردهای بسیار خوبی داشته ام.

صحبت پایانی اگر دارید بفرمایید .

تنها نکته ای که به ذهنم رسید تشکر بی پایان از زحمات بی دریغ استادم جناب آقای میکائیل شهرستانی است که در راه تربیت هنرجویانش با تمام وجود مایه می گذارند و باعث افتخارم است که تا ابد در محضر ایشان شاگردی کنم چرا که در کنار یادگیری اصول بازیگری ، درس انسانیت می آموزم و ای کاش قدرشناس و لایق زحمات شان باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *