مرجان قمری با «همسر چینی» به خانه نمایش می‌آید


نمایش «همسر چینی» به نویسندگی رحمت امینی و طراحی و کارگردانی مرجان قمری از ۸ تیرماه در خانه نمایش به صحنه می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «همسر چینی» به نویسندگی رحمت امینی و طراحی و کارگردانی مرجان قمری توسط سعید خاکسار پیشکسوت نمایش‌های کمدی در خانه نمایش افتتاح می‌شود.

«همسر چینی» به نویسندگی رحمت امینی این بار پس از پانزده سال از اجرای دوم این اثر، توسط مرجان قمری بازیگر تئاتر، طراحی و کارگردانی شده است.

نمایش کمدی«همسر چینی» داستان یک زوج بازیگر دوره‌گرد است که این بار داستان همسر چینی را روایت و اجرا می‌کنند. این نمایش داستان بی‌وفایی همسرها به همدیگر در چین است و در خلال این داستان با مسائل و مشکلات این زوج بازیگر نیز روبرو می‌شویم.

آیین افتتاح نمایش«همسر چینی» پنجشنبه هشتم تیرماه در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر با حضور سعید خاکسار پیشکسوت نمایش‌های کمدی و جمعی از هنرمندان برگزار می‌شود. در این نمایش محمد خوشبختیان و مینو نوبهاری بازی می کنند.

سایر عوامل این نمایش نیز عبارت‌اند از شاهین رمضانی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، ستاره رنجبر طراح لباس، حمیدرضا غلام‌حسینی طراح حرکت، دزیره قریشی طراح پوستر، مهشید دهقانی منشی صحنه، سهیلا جوادی طراح گریم، عبدالله رنجبر عکاس و سمیرامیس محمدی روابط عمومی و مشاور امور رسانه.

نمایش کمدی«همسر چینی» تا پایان تیرماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ به مدت‌زمان ۴۵ دقیقه در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر روی صحنه می‌رود.

خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر در میدان فردوسی بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی، کوچه محمد آقا واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *