معرفی نفر اول مسابقه عکاسی‌ از تئاتر “بیوه سیاه، بیوه سفید”


پس از داوری عکس‌های رسیده از ۱۶۷ عکاس، «سروه تیمن» به عنوان نفر اول مسابقه عکاسی تئاتر «بیوه سیاه، بیوه سفید» انتخاب شد.

به گزارش تئاتر فستیوال ، ۲۷ اردیبهشت گروه نمایش «بیوه سیاه، بیوه سفید» میزبان ۲۹ عکاس راه یافته به مرحله نهایی مسابقه بود. پس از پایان نمایش و با رای هیئت داوران، «سروه تیمن» به عنوان عکاس اول انتخاب و از چهار عکاس دیگر تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور هادی مرزبان و فریندخت زاهدی در سالن شماره ۱ عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار شد، جایزه یک میلیون تومانی به عکس برتر اختصاص یافت.

هیئت داوران شامل: ابراهیم حسینی، پریناز آل‌آقا و مصطفی قاهری، پس از بررسی ۳۲۷ عکس از ۱۰۹ عکاس آرای خود را اعلام کردند که به این ترتیب: فاطمه مجیدی، آرش رضایی، عماد دولتی و نیلوفر آستا، شایسته تقدیر و سروه تیمن را به عنوان نفر اول معرفی کردند‌.

مسابقه عکاسی تئاتر از نمایش بیوه سیاه، بیوه سفید با حضور ۱۶۷ عکاس و در دو نوبت در تاریخ ۲۱ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو برگزار شد.

«بیوه سیاه، بیوه سفید» نوشته مژگان خالقی و کارگردانی حسن جودکی تا ۱۳ خرداد هرشب ساعت ۲۲ در سالن شماره ۱ عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *