مسعود فروتن، میهمان ویژه چهارمین شب اجرای نمایش “شغال”


نمایش “شغال” در چهارمین شب اجرای خود میزبان مسعود فروتن، نویسنده، کارگردان سینما و تلویزیون ‌بود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال، نمایش “شغال” در چهارمین شب اجرای خود میزبان مسعود فروتن بود. منیژه ستوده کارگردان و بازیگر نمایش “شغال”، اجرای امشب خود را به مسعود فروتن تقدیم کرد و از آقای فروتن درخواست کرد تا به روی صحنه بیایند و  چند کلامی برای عوامل نمایش و تماشاگران صحبت کنند.

مسعود فروتن پس از تشکر از منیژه ستوده، بیان کرد : در اول به دلیل یکسری دغدغه های شخصی و بیماری مختصری که داشتم تصمیم به آمدن نداشتم ولی وقتی که به تماشای این نمایش نشستم واقعا لذت بردم به خاطر اینکه یک گروه جوان کنار هم جمع شدند و با لذت ، تئاتر کار میکنند. بازی بازیگر این نمایش بسیار خوب، سنجیده و با تمام احساس بود. احساسی که به خوبی به من منتقل شد و حتی در بعضی از صحنه های این نمایش ، به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم ، تا حدی خودم را در فضای این نمایش حس کردم و در آخر برای همه ی شما و تمامی جوان هایی که یا عشق ، تئاتر کار می کنند ، آرزوی موفقیت می کنم .

نمایش شغال” به نویسندگی مهران مقدر و کارگردانی منیژه ستوده در تماشاخانه استاد مشایخی (کاووسیه) به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان قبادیان، تماشاخانه استاد مشایخی به روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *