در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

برگزیدگان جشن شب بازیگر از حواشی دریافت جایزه خود گفتند


مراسم جشن شب بازیگر ، شامگاه شنبه ، ۱۴ اردیبهشت ماه ، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد و برگزیدگان یکسال گذشته تئاتر معرفی شدند . حسین کشفی اصل ، فرزین محدث و مجید نوروزی از جمله بازیگران مردی بودند که در این مراسم برگزیده شدند و جایزه دریافت کردند . به همین بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با آنها انجام داده است که می توانید در ادامه بخوانید :

حسین کشفی اصل که برای بازی در نمایش ” شلیک به تئاتر شهر ” در شانزدهمین جشن شب بازیگر کاندید شده بود و بازیگران برتر مرد تئاتر ایران در یک سال گذشته معرفی شد ، درباره دریافت این جایزه به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : بابت به دست آوردن این جایزه بسیار خوشحال هستم ، واقعیت این است که اگر نخواهم احساس خود را کنترل کنم ، واقعا منتظر گرفتن این جایزه بودم و خدا را شکر می کنم . ولی همیشه حواشی در رابطه با جشن بازیگر وجود دارد و من هم به یک سری از دوستان و همکارانم حق می دهم . افرادی هستند که خود را محق گرفتن این جایزه می دانند . ولی باید این را قبول کنیم که همیشه بخش سلیقه ، برای دادن جایزه وجود دارد . یک بخش آن علمی است ولی یک بخش آن مربوط به سلیقه است .

او در پایان اشاره کرد :  عزیزانی که در این بخش کاندید شده بودند همگی از دوستان قدیمی من بودند و همچنین دو تن از پیشکسوتان این عرصه بودند . من خدمت آقای علی عمرانی بسیار ارادت دارم ، همچنین آقای میکائیل شهرستانی که استاد من بودند و من هر چه دارم از ایشان است به همین دلیل وقتی کنار این اسم ها قرار گرفتم ، ارزش این جایزه برای من صدچندان می شود .

فرزین محدث دیگر بازیگری بود که برای بازی در نمایش ” استیو جابز ” کاندید شده بود . او بعد از دریافت جایزه بازیگر برتر مرد تئاتر ایران گفت : جایزه گرفتن بسیار جذاب است . مخصوصا جایزه صنفی گرفتن ، جذاب تر هم می شود . چون احساس می کنید که زحمت یک ساله ات دیده شده است و به تو توجه کرده اند و فکر می کنید که مسیری که می روید ، مسیر درستی است و برای آن تلاش بیشتری می کنید .

او در این باره اضافه کرد : الان که این جایزه را گرفته ام ، می خواهم بگویم ، این جایزه باعث نمی شود که من فکر کنم تمام این مسیر ، تمام شده است . به قول استاد حمید سمندریان ، به همان جایی که باید برسم ، رسیده ام . اگر هم جایزه نگیرم ، فکر کنم که اتفاق بدی افتاده است . تئاتر وجود دارد و بازیگری دنیای بی منتهایی است و من باید تلاش کنم که روزبه روز درست تر و دقیق تر حرکت کنم . این جایزه فقط به من کمک می کند که بدانم مسیرم غلط نیست ولی خیلی باید برای بازیگری تلاش کنم ، خیلی باید بخوانم ، یاد بگیرم و تمرین کنم تا بتوانم درست حرکت کنم .

مجید نوروزی دیگر بازیگری بود که برای بازی در نمایش ” آمادئوس ” کاندید و برگزیده شد . او درباره این جایزه به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : من دوست داشتم به عنوان بازیگر جایزه جشن شب بازیگر سال را بگیرم و امیدوارم که امسال بعد از این جایزه برایم اتفاق های بهتری بیفتد . همه تلاشم را می کنم که این اتفاق بیفتد . از خانه تئاتر تشکر می کنم و خوشحال هستم که این جشن هرساله برگزار می شود و به آقای بهزاد فراهانی و همه عوامل خانه تئاتر تبریک می گویم که همگی تمام تلاش خود را می کنند که این جشن هرساله بماند .

او در اضافه کرد : امیدوارهستم که بازیگران و کارگردانان ، گارد خود را به این جشن از بین ببرند . همه جشنواره ها حاشیه های خود را دارند ولی خوب نیست که از روی لجبازی با یک نهادی مخالفت کنند . امیدوار هستم که در سال های بعد این جشن بزرگ و بزرگتر شود و استقبال از این جشن بیشتر شود و کارگردانان خودشان رغبت کنند که در جشن شب بازیگر شرکت کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *