مصطفی عبدالهی : مجبور شدم دکور نمایش “در اعماق” را به یک گاوداری منتقل کنم


وضعیت اجرای عمومی نمایش “در اعماق” به کارگردانی مصطفی عبدالهی همچنان نامشخص است .

عبدالهی

مصطفی عبدالهی کارگردان تئاتر که با نمایش “در اعماق” در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر شرکت داشت ، طی گفت و گویی با خبرنگار تئاتر فستیوال ، با اشاره به عدم توجه مسئولین به نمایش “در اعماق” گفت : از مسئولین گله مندم ،  با توجه به شرایط ویژه ای که من دارم ، وظیفه ی مسئولین امر و متولیان تئاتر این است که حداقل شرایطی فراهم می کردند که هزینه های سرسام آور درمان بیماری ام را تامین کنم . اما علاوه بر اینکه این کار را نکردند ، حال که من خود کاری ساخته ام ، آن هم در شرایطی که همیشه سعی می کنم کار خوبی انجام دهم و به دنبال کار خنثی و خاکستری هم نرفتم ، هیچ اتفاقی نمی افتد .

عبدالهی در ادامه افزود : ” گویا باید برویم التماس کنیم که من هم اهل التماس نیستم . انتظار داشتم بعد از اجرای جشنواره سالنی درخور این نمایش برای اجرای عموم داشته باشم اما هیچ اتفاقی نیافتاد و حتی مجبور شدم دکور کار را به یک گاوداری در نزدیکی بهشت زهرا منتقل کنم . “

کارگردان نمایش ” مرگ تصادفی یک آنارشیست ” درباره امکان اجرای نمایشش اضافه کرد : ” قرار است آقای سرسنگی فیلم کار را ببینند تا اگر بشود برای اجرای عمومی اقدام کنیم . خیلی تلاش کردم با آقای مرادخانی هم ملاقات داشته باشم اما موفق نشدم . فعلا گفته اند ممکن است سه شنبه هفته آینده بشود که حال باید ببینیم ایشان کاری می کنند یا خیر . بهر حال من مسئول ۲۵ نفر هستم . در صورتی که خودم شرایط مناسبی ندارم و در واقع شرایط هولناکی دارم ، به طوریکه امروز بعدازطهر از بیمارستان مرخص شدم . با این حال امیدواروم این کار به زودی اجرای عمومی داشته باشد .”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *