در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال؛

نجمه مهرآبادی : به خاطر کرونا ، نتوانستیم با شوق اجرا کنیم اما تمام قد ایستاده ایم


نمایش « به دنبال خورشید » به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی حسین نادری در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شد . نجمه مهرآبادی یکی از بازیگران این نمایش است که به همین بهانه خبرنگار تئاترفستیوال گفت و گویی با او انجام داده است که می توانید در ادامه بخوانید :

تئاتر فستیوال

مریم اقدمی – تئاتر فستیوال : نجمه مهرآبادی بازیگر نمایش “به دنبال خورشید” درباره موضوع این نمایش به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : این نمایش درباره ی یک دختر عراقی است که هشت سال سن دارد و با مادرش زندگی می کند . آنها درگیر جنگ با داعش می شوند و آن مادر به خاطر نجات دختر خود قربانی داعشی ها شده و تکه تکه می شود . او قبل از آن که کشته شود ،  دخترش را داخل کمدی پنهان می کند . در نهایت سربازهای ایرانی که سربازهای سردار سلیمانی هستند دختر را نجات می دهند.

مهرآبادی درباره تاثیر شیوع کرونا بر فعالیت های تئاتر خود توضیح داد قطعا تعداد اجراها بسیار پایین تر بود و محدودیت پیدا کرده بودیم . بنابراین با آن اشتیاق و ذوقی که در گذشته بود نتوانستیم اجرا کنیم ولی با این حال تمام قد ایستاده ایم و سعی کرده ایم که هر جا اجازه ی هر اجرایی به ما می دهند به نحو احسن بتوانیم انجام بدهیم و اتفاق خوبی رقم بزنیم.

او در پایان با ابراز امیدواری از اینکه سال آینده محدودیت های پاندمی کرونا وجود نداشته باشد ، در خصوص روند برگزاری چهلمین جشنواره تئاتر فجر با وجود سویه جدید کرونا گفت سال گذشته کووید ١٩ بود و امسال اُمیکرون آمده است . در دوره قبل گروه ها را مقید کرده بودند که باید حتما تست بدهند و فقط با جواب منفی اجازه ی ورود به هتل را داشتند ولی در این دوره ، دبیرخانه اصرار دارد خودمان این کار را انجام دهیم و تست بگیریم که قطعا در کنترل شیوع کرونا در جشنواره موثرتر است و کمتر می تواند موجب گسترش آن بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *