معرفی ۵ اثر از جشنواره تئاتر دانشگاهی به جشنواره تئاتر فجر


پنج اثر راه یافته از بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، ۵ نمایش از جشنواره تئاتر دانشگاهی به عنوان آثار راه یافته به سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام کرد آنچه که امسال در فراخوان جشنواره تئاتر فجر اتفاق افتاد نشان از نگاه جامع این دبیرخانه به تولیدات تئاتر کشور داشت از این‌ رو ضمن قدردانی از نحوه‌ پذیرش این آثار اعلام می‌کند بر اساس صورت جلسه هیات داوران و فراخوان اعلام شده از جانب دبیرخانه تئاتر فجر، ۵ نمایش «تابستان» به کارگردانی سعدی محمدی، «u+۲۶۳» به کارگردانی پریسا میرعلی، «کار خانگی» به کارگردانی نرگس بهروزیان، «مجلس مختلف خوانی» به کارگردانی مرتضی جلیل‌دوست در بخش صحنه و نمایش «نرگس» به کارگردانی حسین توازنی‌زاده در بخش خارج از صحنه (تجربه‌های اجرا) به سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در ادامه انجام تعهدات خود اعلام می‌کند آثار برگزیده این دوره از جشنواره با حمایت مرکز تئاتر مولوی در نوبت اجرا قرار گرفته‌اند که از اواسط مهرماه با نمایش «کار خانگی» به کارگردانی نرگس بهروزیان اجراهای خود را آغاز و به ترتیب روی صحنه خواهند رفت.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ به دبیری مهدی گمار در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *