معرفی برگزیدگان شانزدهمین جشن بازیگر خانه تئاتر


جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه شنبه ۱۴ اردیبهشت در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار و برگزیدگان یکسال گذشته تئاتر معرفی شدند.

به گزارش تئاتر فستیوال ، جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه روز گذشته ، شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار و برگزیدگان یکسال گذشته تئاتر معرفی شدند .

وحید آقاپور برای بازی در نمایش ” تیولا ” ، میکائیل شهرستانی برای بازی در نمایش ” آوازه خوان خیابان منهتن  ” ، سروش طاهری برای بازی در نمایش های ” آقا دلبر” ، ” روز بیست و یکم ” ، ” ما داریم از این خونه میریم ” ، علی عمرانی برای بازی در نمایش ” لیلا و چند مسافر دیگر ” ، ناصر عاشوری برای بازی در نمایش ” لیرشاه ” ، فربد فرهنگ برای بازی در نمایش ” آمادئوس ” ،  حامد کمیلی برای بازی در نمایش ” ریچارد ” ، حسین کشفی برای بازی در نمایش ” شلیک به تئاتر شهر ” ، فرزین محدث برای بازی در نمایش ” استیو جابز ” ، مجید نوروزی برای بازی در نمایش ” آمادئوس ” کاندیدای بازیگری مرد بودند که طی این مراسم و در بخش بازیگری مرد مجید نوروزی ، حسین کشفی اصل ، ناصر عاشوری و فرزین محدث به عنوان بازیگران برتر مرد تئاتر ایران در یک سال گذشته معرفی شدند .

و همچنین مانلی حسین پور برای بازی در نمایش ” پک ” ، نسرین درخشان زاده برای بازی در نمایش ” خانه برناردا آلبا ” ، سارا رسول زاده برای بازی در نمایش ” خانه برناردا آلبا ” ، آوا شریفی برای بازی در نمایش ” فیل در تاریکی ” ، یلدا عباسی برای بازی در نمایش ” خانه برناردا آلبا ” ، مونا فرجاد برای بازی در نمایش ” پرواز به تاریکی ” ، الهام کردا برای بازی در نمایش ” مالی سوئینی ” ، پرستو گلستانی برای بازی در نمایش ” عکس خانوادگی ” کاندیداهای بازیگری زن بودند که نسرین درخشان‌زاده ، مونا فرجاد و پرستو گلستانی به عنوان بازیگران برتر زن تئاتر ایران در سال ۹۷ معرفی شدند.

هیأت داوران انجمن بازیگران خانه تئاتر نیز جایزه ویژه بازیگر سال ۹۷ را به میکائیل شهرستانی اهدا کرد.

شهرستانی بعد از دریافت جایزه خود، تصریح کرد: « این جایزه را باید ۲۴ سال پیش می‌گرفتم ولی جایزه من را دزدیدند و در پشت صحنه تالار وحدت به فرد دیگری دادند که بعدها رئیس مرکز هنرهای نمایشی شد. عضو هیچ تشکیلاتی حتی خانه تئاتر نیستم و اینجا تشکر می‌کنم جایزه‌ای را که ۲۸ سال پیش از من دزدیدند به من برگرداندید. »

همچنین هیأت داوران از گروه بازیگران نمایش «افرا» به کارگردانی سهیل ساعی نیز قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *