معرفی شورای انتخاب دو بخش جشنواره تئاتر شهر


سیاوش چراغی‌پور، محمودرضا رحیمی، پریسا مقتدی، افشین زارعی و مهرداد کورش‌نیا به عنوان اعضای شورای انتخاب بخش‌‌های صحنه‌ای و باران چهارمین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره تئاتر شهر، پنج هنرمند تئاتر، سیاوش چراغی پوربازیگر شناخته شده تئاتر، محمود رضا رحیمی بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، پریسا مقتدی بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر در کنار افشین زارعی بازیگر تئاتر و مهرداد کورش نیا نویسنده و کارگردان تئاتر، نمایش‌های تولید شده برای دو بخش رقابتی صحنه‌ای و باران را مورد بازبینی قرار می‌دهند.

بازبینی بخش صحنه ‌ای و باران از چهارشنبه ۲۸ مرداد در فرهنگسرای بهمن آغاز و این شورا طی هشت روز ۶۳ نمایش متقاضی حضور در جشنواره تئاترشهر که به مرحله بازبینی رسیده‌اند را خواهد دید.

در بخش باران، نمایش‌هایی با مضامین اعتقادی و دینی حضور دارند. در بخش صحنه‌ای جشنواره نیز آثاری با مضامین شهر و شهروندی به رقابت می‌پردازند.

بازبینی آثار متقاضی این دو بخش چهارشنبه ۴ شهریور به پایان می‌رسد و آثار منتخب برای شرکت در جشنواره چهارم، طی دو روز معرفی می‌شوند.

چهارمین جشنواره تئاترشهر سازمان فرهنگی هنری شهر تهران از ۲۶ شهریور تا ۲ مهر ماه ۱۳۹۴ در تالار ها و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *