معرفی شورای انتخاب سه بخش بیست‌و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان


با حضور گروهی از هنرمندان فعال و شناخته شده، شورای انتخاب آثار بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی و مسابقه تئاتر خیابانی و بخش تئاتر خردسالان معرفی شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، منصور خلج، احمد بیگلریان و منوچهر اکبرلو به عنوان شورای انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره بیست‌ودوم تئاترکودک و نوجوان معرفی شدند.

منصور خلج نویسنده، کارگردان و پیشکسوت شناخته شده تئاتر که تاکنون آثار مختلف در حوزه تئاتر ویژه کودک و نوجوان اجرا کرده است، احمد بیگلریان نویسنده و کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان که تا کنون چندین کتاب در این زمینه از او منتشر شده و منوچهر اکبرلو نویسنده، منتقد، پژوهشگر تئاتر و مجری برنامه تلویزیونی مجله تئاتر کار ارزیابی و معرفی آثار بخش مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان را بر عهده دارند.

همچنین در بخش تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خیابانی نیز مجتبی کاظمی، پوپک عظیم‌پور، محمد عاقبتی، وحید لک و فاطمه ابرار پایدار از طرف شهرام کرمی دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان شورای انتخاب معرفی شدند.

مجتبی کاظمی بازیگر پیشکسوت تئاتر خردسالان، کودک و نوجوان که بیش از سی سال در نمایش‌های مختلف به چهره ای شناخته شده و محبوب برای بچه‌ها تبدیل شده است، پوپک عظیم‌پور نویسنده، پژوهشگر، مترجم و استاد دانشگاه در کنار محمد عاقبتی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، وحید لککارگردان تئاتر و فاطمه ابرار پایدار مدرس و کارگردان جوان تئاتر کودک و نوجوان به عنوان شورای انتخاب دو بخش مسابقه تئاتر خیابانی و تئاتر خردسالان حضور خواهند داشت.

شورای انتخاب با ارزیابی تقاضای هنرمندان و گروه‌های نمایشی آثار منتخب را جهت شرکت در جشنواره معرفی خواهد کرد.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی ۹ تا ۱۴ مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *