معرفی نمایش های ۶ ماه نخست سال ۹۶ تماشاخانه سنگلج


نمایش‌های شش ماه نخست سال ۹۶ در تماشاخانه سنگلج مشخص شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، مدیریت تماشاخانه سنگلج نمایش‌هایی که قرار است در شش ماه نخست سال ۹۶۶ در قدیمی‌ترین تماشاخانه فعال پایتخت به روی صحنه برود را معرفی کرد.

بر این اساس، برنامه فصل بهار تماشاخانه سنگلج مبتنی بر حمایت مجدد از دو نمایش پر مخاطب در سالهای گذشته و دو برنامه‌ی ویژه خواهد بود. در ابتدا از تاریخ سوم فرودین ماه تا ۱۵ اردیبهشت نمایش “خواستگاری” به نویسندگی و کارگردانی “سید عظیم موسوی” به روی صحنه می‌رود و از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۲۱ خردادماه نمایش “سرآشپز پیشنهاد می‌کند” به نویسندگی”رضا شفیعیان” و کارگردانی “شهاب الدین حسین پور” اجرا خواهد شد.

همچنین در فصل بهار اپرت “آوازخوان زباله‌ها” به نویسندگی و کارگردانی “نفیسه لاله” از تاریخ ۱۷اردیبهشت تا ۲۲ همین ماه به مدت ۵ شب به روی صحنه خواهد رفت. در ادامه نیز همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین (ع) از تاریخ ۲۲ خرداد تا ۲ تیرماه ویژه برنامه‌ی “شهادت خوانی رمضان” شامل منقبت خوانی، پرده خوانی، شبیه خوانی و … در تماشاخانه سنگلج اجرا خواهد شد.

در فصل تابستان نیز در ابتدا نمایش “بنگاه تئاترال” به نویسندگی “علی نصیریان” و کارگردانی “هادی مرزبان” از تاریخ ۵ تیرماه تا ۳ شهریور اجرا خواهد داشت و در ادامه ویژه برنامه “با آقای خلج” شامل نمایش نامه خوانی آثار “اسماعیل خلج” توسط خود نویسنده و بازیگران شناخته شده‌ی تئاتر از تاریخ ۵ تا ۸ شهریورماه به روی صحنه خواهد رفت.

هجدهمین جشنواره آیینی-سنتی نیز از تاریخ ۹ تا ۱۵ شهریورماه در تماشاخانه سنگلج برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *