معرفی هیات انتخاب بخش بین الملل و خیابانی جشنواره تئاتر مهر کاشان


هیات انتخاب پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از سوی خیام وقار کاشانی، دبیر این جشنواره معرفی شد.


به گزارش تئاتر فستیوال ، اسامی هیات انتخاب پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از سوی دبیر این جشنواره در بخش های خیابانی، بین الملل و بخش تئاتر مکان محور(محیطی) اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، مجید صالحی(بازیگر و کارگردان تئاتر)، اتابک نادری(بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) و علیرضا جمالی(بازیگر)هنرمندانی هستند که انتخاب آثار بخش تئاتر خیابانی را به عهده دارند.
مهدی مشهور(نویسنده و کارگردان تئاتر)وحمید پورآذری(کارگردان و مدرس تئاتر) نیز از هنرمندانی هستند که به ترتیب ارزیابی و انتخاب آثار بخش بین الملل و بخش تئاتر مکان محور(محیطی) این دوره از جشنواره را انجام خواهند داد.
پیش از این کیومرث مرادی، ستاره اسکندری، فهیمه امن زاده ،احمد صابر طحان و سید مجتبی جدی به عنوان هیات انتخاب آثار بخش مسابقه صحنه ای این دوره از جشنواره معرفی شده بودند.
مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان تا ۵ آبان ماه تمدید شده است.
شایان ذکر است براساس فراخوان  منتشر شده، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در ۶ بخش مسابقه  صحنه‌ای، نمایش های خیابانی ، نمایش های محیطی ، نمایشنامه خوانی ، بخش مهمان و بخش بین‌الملل، ۲۱ تا ۲۸ آذر ماه به دبیری خیام وقار کاشانی درشهر کاشان برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *