مهدی شفیعی رفت ، شهرام کرمی آمد


مهدی شفیعی طی یادداشتی خبر از تغییر در مدیریت کل مرکز هنرهای نمایشی داد و اعلام کرد که شهرام کرمی جایگزین وی در این سمت خواهد بود .

به گزارش تئاتر فستیوال متن یادداشت مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی به شرح ذیل است :

” از تئاتر آموخته ام  که به “پایان” بیندیشم و امیدوارم که در سالهای بودن در  جایگاه مدیریتی به بضاعت تئاتر با یاری و هم نفسی هنرمندان شریف و نجیب تئاتر و همکاران کوشایم،  چیزی افزوده باشم. اکنون در  ایستگاه آخر باید  فروتنانه عرض کنم آن چه باقی است، ارزش افزوده‌ی اعتماد و اعتباری است که از هم قدمی و هم نفسی با اصحاب شریف تئاتر به من ارزانی شد.
قدردانم!  از  التفات و الطاف شخصیتهایی که با  امضاهای خویش، پیش از شخص من به شخصیت تئاتر و ارج نهادن به شاخصه هایی می اندیشند  که خود خلق کرده و نگران ثبت و ثبات نقش خویش در مدیریت تئاتر بودند. من نیز این درد و دغدغه را داشتم و اکنون که این التفات با حضور هنرمندی برآمده از متن تئاتر مقارن‌ می گردد، امیدوارم که کریمانه تر از پیش، با برادرم “شهرام کرمی” که از همکاران کوشایم در این سال ها بوده است، به روزگار روشن  تری بیندیشیم.
این سال ها “مدارا “را تمرین کردیم برای ” تعالی” تئاتر و امیدوارم که با جلب روزافزون حمایت دولت و قانونگذاران و حمایت مضاعف هنرمندان برای ارتقا و گسترش تئاتر در کنار هم بمانیم.
کوتاه آن که، تقارن این تغییر  با حلول سال نو و بهار در راه را به میمنت دانسته و امیدوارم‌ به نشاط طبیعت، بضاعت اندکم مشمول اغماض پروردگار هنر شود که:
بنده همان به که ز تقصیر خویش
عذر به درگاه خدای آورد
ورنه سزاوار خداوندی اش
کس نتواند که به جای آورد! ”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *