میزبانی مرکز تئاتر مولوی از جشنواره تئاتر تجربه


جشنواره تئاتر تجربه از روز، دوشنبه ۷ اسفندماه آغاز به کارکرد و برنامه‌ها و اجراهای این دوره از جشنواره تا روز شنبه ۱۹ اسفندماه به طول می‌انجامد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در دومین روز این جشنواره، در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی در ساعت ۱۳ تا ۱۷، تئاتر ترانس مدرن (کار گروهی) اجرا می‌شود.
سپس در روزهای چهارشنبه، ۹ و پنج شنبه ۱۰ اسفندماه، آثار تولیدی کارگاه های بخش نمایشنامه نویسی (جایزه عباس نعلبندیان) در ساعت ۱۱ تا ۱۷:۳۰ در مرکز تئاتر مولوی نمایشنامه خوانی می‌شود.
در ششمین روز جشنواره، شنبه ۱۲ اسفندماه، نمایش های «اعلامیه» به کارگردانی نیما شهرابی در سالن اصلی و «خوراک» به کارگردانی امیرحسین حسینی در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می روند.
در ادامه، در روز یکشنبه ۱۳ اسفند، نمایش های «تاریخ مصرف» به کارگردانی شهرزاد نظرپور در سالن اصلی و «ماتادور» به کارگردانی دانیال جوهرزاده در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا می شوند.
سپس در روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه نمایش های «لیلی و مجهول» به کارگردانی سجاد طهماسبی در سالن اصلی و «شین» به کارگردانی علی حاجیلو در سالن کوچک به نمایش در می آیند.
در روز سه شنبه ۱۵ اسفند، نهمین روز جشنواره، نمایش های «ما» به کارگردانی الناز منصوری راد در سالن اصلی و «چراغ» به کارگردانی بهداد بلیغ فر در سالن کوچک این مرکز اجرا خواهند شد.
همینطور در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶، دو نمایش «نافرمانی» به کارگردانی احسان یزدان پناه در سالن اصلی و «مده آ» به کارگردانی ندا قاسمیان در سالن کوچک به صحنه می روند.
در واپسین روز اجراها یعنی پنج شنبه ۱۷ اسفند نیز، نمایش های «لیدی مک paste» به کارگردانی محمد امین صبوری در سالن اصلی و «زمان صفر مطلق» به کارگردانی امیر باباشاهی در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می روند.
سپس، در روز جمعه، ۱۸ اسفند ۹۶، جلسه نقد و بررسی کلیه آثار هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی در ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.
همچنین قابل ذکر است مراسم اختتامیه این جشنواره، ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۹ اسفند، در تالار شهید آوینی پردیس هنرهای زیبا برگزار خواهد شد.
ساعت اجرای نمایش های صحنه ای ذکر شده در سالن اصلی، در دو سانس ۱۴ و ۱۵:۴۵ و در سالن کوچک در دو سانس ۱۵ و ۱۶:۴۵ است.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای دیدن برنامه‌ها و آثار پذیرفته شده در هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *