در گفت و گوی اختصاصی با تئاتر فستیوال :

میکائیل شهرستانی از اجرای نمایش جدید خود در تئاتر شهر خبر داد


میکائیل شهرستانی ، کارگردان ، بازیگر ، گوینده رادیو و مدرس تئاتر که پرورش هنرجو در زمینه بازیگری تئاتر از دغدغه های همیشگی وی می باشد ، در گفت و گویی که با خبرنگار تئاتر فستیوال داشت ، علاوه بر اعلام فعالیت های جدید خود در عرصه تئاتر ، در مورد حواشی پیش آمده در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفته است که می توانید آن را در ادامه بخوانید :

تئاتر فستیوال

میکائیل شهرستانی با اشاره به اینکه در حال آماده سازی مونولوگی می باشد ، گفت : از اولین‌ اجرای مونولوگی که داشته ام ۲۳ سال می گذرد . نمایش های “مویه جم” ، “سحوری” و حال “آوازه خوان خیابان های منهتن” که نوشته نیما مهر است و سومین آن ها می باشد .

“آوازه خوان خیابان های منهتن” قرار است حدودا بین ۱۷ تا ۲۰ دی ماه در سالن چهارسو تئاتر شهر شروع شود و تا ۱۸ بهمن ادامه پیدا کند .

وی در ادامه افزود : در عین حال مشغول کار بر روی دوره ی دیگری از هنرجویانم هستم که در واقع هفتمین خروجی آموزشگاه ژیوار محسوب می شوند . ۷ اپیزود از داستان کوتاه های آنتون چخوف که خانم‌ هما علیزاده زحمت دراماتورژی و آماده سازی آن ها را بر عهده گرفته اند ، قرار است در فروردین ماه برای اجرا آماده شود .

این گوینده رادیو همچنین در مورد حواشی پیش آمده در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان در رادیو گفت : تصمیمات اشتباه کم گرفته نشده و این تصمیم‌ هم در راستای همان تصمیمات غلط قبلی و سوء مدیریت است . قبلاً هم در مصاحبه هایی عرض کردم ، این قانون برای کارمندان اداری و غیرمتخصص شاید بد نباشد اما برای هنرمندانی که جایگزین و جانشین ندارند و منحصر بفرد هستند ، تصمیم بشدت غلط ، فکر نشده ، ناشیانه و غیرفرهنگی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *