میکائیل شهرستانی «ملودی شهر بارانی» را روایت می کند


میکائیل شهرستانی نمایش «ملودی شهر بارانی» از آثار زنده یاد اکبر رادی را از ۱۲ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌ برد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، میکائیل شهرستانی بازیگر و کارگردان تئاتر نمایشنامه‌ «ملودی شهر بارانی» اثر زنده‌یاد اکبر رادی را از ۱۲ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود. «ملودی شهر بارانی» قصه‌ خانواده‌ای مرفه و ساکن شهر رشت در سال‌ پایانی جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. بزرگ این خانواده مرحوم شده و فرزند کوچک شان پس از ۷ سال دوری و تحصیل در کشور سوئیس به وطن باز می‌گردد و ماجراهایی پیش رو می‌بیند … .

نمایشنامه‌ «ملودی شهر بارانی» یکی از مشهورترین آثار زنده یاد رادی است که میکائیل شهرستانی با نگاهی تازه آن را در حوزه هنری روایت می‌کند. شهرستانی در سال ۹۳، هفت تابلو از هفت نمایشنامه‌ زنده‌یاد اکبر رادی با عنوان «هفت پرده» را در سالن چهارسوی مجموعه‌ تئاتر شهر روی صحنه برده بود.

«ملودی شهر بارانی» به کارگردانی میکائیل شهرستانی از ۱۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود. تماشاخانه‌ مهر در تقاطع خیابان حافظ و خیابان سمیه واقع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *