نامزدهای جوایز تونی ۲۰۱۸ معرفی شدند


در هفتاد و دومین مراسم سالانه جوایز تونی که به برترین‌های نمایش آمریکا تعلق می‌گیرد، «دختران بدجنس» و «باب اسفنجی شلوار مکعبی» بیشترین نامزدی را برای کسب جوایز به دست آوردند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نامزدهای هفتاد و دومین دوره جوایز تونی که طی مراسمی معرفی شدند ، برندگان خود را ۱۰ ژوئن در برنامه‌ای که سارا بیریلس و جاش گروبان در نیویورک میزبانانش هستند، اعلام خواهند شد .

در هفتاد و دومین مراسم سالانه جوایز تونی «دختران بدجنس» و «باب اسفنجی شلوار مکعبی» بیشترین نامزدی را برای کسب جوایز به دست آوردند.

در این مراسم که روز سه شنبه برگزار شد، هر یک از این دو نمایش نامزدی ۱۲ جایزه را کسب کردند که شامل بهترین نمایش موزیکال بوده است. البته در این بخش آنها باید با نمایش‌هایی چون «دیدار گروه» و «یخ زده» دیزنی رقابت کنند.

در همین حال «فرشتگان در آمریکا» ، «دیدار گروه» و «چرخ فلک» هر یک در ۱۱ رشته نامزد شدند و «هری پاتر و بچه نفرین شده» و «بانوی زیبای من» هر یک ۱۰ نامزدی کسب کردند.

«هری پاتر و بچه نفرین شده» موفق به کسب نامزدی در بخش بهترین نمایش هم شد و در این بخش باید با رقبایی چون «بچه‌ها»، «فارینلی و شاه»، «بنجل» و «تاریخ لاتین برای مورون‌ها» رقابت کند.

«بانوی زیبای من» و «چرخ فلک» همچنین در بخش بهترین نمایش بازآفرینی شده یک اثر موزیکال باید با «زمانی در این جزیره» رقابت کنند.

علاوه بر این قرار است امسال بروس اسپرینگستین و جان لگویزامو برای موسیقی در نمایش با دریافت جایزه تونی ویژه تجلیل شوند.

همان طور که پیشتر اعلام شد چیتا ریویرا و اندرو لوید بوبر به عنوان دریافت کنندگان جوایز ویژه تونی برای یک عمر دستاورد هنری در هنر نمایش، جایزه دریافت می کنند.

در مراسم دیروز لسلی آدام جونیور بازیگر نمایش «همیلتون» و برنده جایزه گرمی و تونی و نیز کاترین مک‌فی، نامزدهای این دوره را در کتابخانه عمومی نیویورک در مرکز کلینتون معرفی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *