نشریه جشنواره نمایش عروسکی به صورت دیجیتالی منتشر شد


نشریه شماره یک جشنواره نمایش عروسکی به صورت دیجیتالی روی سایت این جشنواره قرار گرفت.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، قرار است  نشریه شامل مباحثی چون یاداشت روزانه دبیر، مصاحبه با هنرمندان شرکت‌کننده، نقد نمایش، معرفی نمایش‌های روز و … باشد.

در شماره اول ، مطالبی چون پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیام دبیر جشنواره، مصاحبه با نغمه ثمینی درباره “تیستو سبز انگشتی” ، گفتگو با هنگام مفید، مصاحبه با هما جدیکار و آزاده پورمختار درباره اجرای مشترک نمایش،  داستان عروسک “بووکه باران” _ عروسک باران – و معرفی نمایشهای روز اول جشنواره آمده است.

مرضیه برومند در یادداشت روزانه خود با عنوان “بالاخره باتری‌ام تمام شد” درباره سرگیجه و کسالت اخیر خود آورده است: دو سه روز بود از خواب بیدار می‌شدم؛ سرم بدجوری گیج می‌رفت و دنیا دور سرم می‌چرخید…… دکتر اورژانس به من گفت: حتما پول‌های شهر موشها را می‌شمردی که سرت گیج رفت! آن آقای دکتر هم مثل خیلی‌های دیگر نمی‌داند که این روزها برای من جشنواره عروسکی از شهر موشها مهم‌تر است…..

بر اساس این خبر، افشین صادقی‌زاده به عنوان سردبیر نشریه، الهه حاجی‌زاده در مقام دبیر تحریریه و محمد هاشمی به عنوان مدیر هنری این نشریه همکاری دارند.

در طول برگزاری جشنواره نشریه الکترونیک هر روز بر روی سایت قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *